Gå til innhold

Tidslengde og poenggiving på multiplayerspill i BF4


Anbefalte innlegg

Lurer på et par ting angående multiplayerspill i BF4. Hvor lenge varer et multiplayter spill i BF4 før det er poengopptelling og ny map?

Er det slik at man må være med helt til endgame, dvs opptelling og poengstats på slutten av et map for å få poeng og stats? For å si det sånn så er det ikke alltid jeg har tid til å spille i så veldig lang tid og om jeg må avslutte før et mulitplayer spill er helt ferdig, vil jeg da ikke få poeng for hits/kills og det jeg har bidratt med for laget?

 

Til opplysning har jeg ikke kjøpt spillet ennå. Blir å kjøpe det for Ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lengden på runden avgjør hvilken modus du spiller.

 

Rush skal Lag A plante bombe på forskjellige plasser, mens Lag B skal forsvare. Lag A har (normalt sett, men kan endres på) 75 liv. Dvs om Lag A dør 75 ganger totalt, så vinner Lag B somforsvarer. Lag A vinner om de får sprengt alle målene. Lag A får også 75 nye liv for hver 2. bombe de sprenger.

 

På Conquest så er det Tickets, Da skal begge lagene ta kontroll på forskjellige poster. Første mann som får 0 poeng taper runden. Lengden på den type modus avhengig av hvor mange tickets man starter med, tror 450 poeng er normalt, mens det kan endres til feks 1000 om man ønsker litt lengre kamper.

 

på Squad Deathmatch som jeg spiller mye, så er det første squad som dreper 75 stk, selv spiller jeg på en server hvor den beste squaden må drepe 150stk for å vinne.

 

Du må ikke være med i runden heletiden, men poengene får du når serveren sender informasjonen til Battlelog sine servere, som er på slutten av runden.

Dvs spiller du 10min så stikker du, så får du poengene så fort de andre har spilt seg ferdig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men får man fortsatt ribbons (og poengene for dem) om man forlater spillet før oppsummeringen?

 

Ja, det spiller ingen rolle om man spiller 5 minutter eller 50 minutter av en runde. Poemgene får man uansett inn etter at runden er ferdig, med mindre selve serveren kræsjer. Kræsjer kun din klient så får du også poengene etter at runden er ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg troller ikke, men lurer oppriktig. Si man får fire kills med f. eks en carbine så får man jo et carbine ribbon. Dette dukker opp med en gang og jeg antar at man får de 200 poengene uavhengig av om man fullfører runden eller ei?

 

Hva med f. eks MVP (si man hadde karra til seg såpass mange poeng at ingen ville klare å ta deg igjen før runden var over. Da vil vel MVP-ribbon tilfalle den personen som hadde nest mest poeng (altså om jeg har forlatt spillet før det var over))? Og selv om laget jeg var på vinner vil jeg vle ikke få f. eks Conquest winner ribbon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...