Gå til innhold

Youtube sin nye kommentarfelt


Sankrojen

Anbefalte innlegg

Hei. er det bare meg som er irritert over youtube sitt nye kommentar felt. dette skulle jo bli ryddigere men det fikk de ikke til syns jeg. jeg klarer ikke og kommentere eller svare på andre kommentarer. Jeg har hørt at jeg må lage en google + bruker. men vis jeg må lage det så syns jeg at youtbe/google + er veldig desperate etter flere brukere. Så jeg lurer hva synes dere om det nye kommentar feltet og hvordan kan jeg kommentere på videoer???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en kombinasjon for å få brukere på G+, men viktigst for å bli kvitt anonyme troll i kommentarfeltene. Nå må man faktisk poste med fullt navn, og da er det ikke like lett å lire av seg personangrep eller trusler osv.

 

Hvordan det fungerer i praksis vet jeg lite om :)

Lenke til kommentar

Dette er en kombinasjon for å få brukere på G+, men viktigst for å bli kvitt anonyme troll i kommentarfeltene. Nå må man faktisk poste med fullt navn, og da er det ikke like lett å lire av seg personangrep eller trusler osv.

 

Hvordan det fungerer i praksis vet jeg lite om :)

Ja men det må jo være en bedre måte å og gjøre det på, siden jeg gidder ikke å lage en google + bruker for å kommentere siden jeg sletter de når jeg lage brukere på youtube :p

Lenke til kommentar

Dette er en kombinasjon for å få brukere på G+, men viktigst for å bli kvitt anonyme troll i kommentarfeltene. Nå må man faktisk poste med fullt navn, og da er det ikke like lett å lire av seg personangrep eller trusler osv.

 

Hvordan det fungerer i praksis vet jeg lite om :)

 

Jeg tror ikke det stemmer helt. Jeg har en google + konto med et falsk navn, så jeg vil jo fremdeles være anonym. Men jeg ønsker ikke å bruke det navnet, så nå kan jeg ikke kommentere i det hele tatt. Jeg har bestemt meg for å slutte med kommenteringen og motstå dette utpressingsforsøket så lenge jeg klarer. Anonyme troll er jo bare å ignorere?

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som klarer å ignorere anonyme troll, og det lager ofte en sur stemning i kommentarfeltene. I tillegg kan det bli veldig langt mellom noen gode kommentarer.

 

At du har en G+ account i falskt navn er du nok ikke alene om, det bryter derimot med retningslinjene deres. Ikke det at noen bryr seg. Det vil uansett være et steg i retningen av å av-anonymisere innlegg på youtube.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. er det bare meg som er irritert over youtube sitt nye kommentar felt. dette skulle jo bli ryddigere men det fikk de ikke til syns jeg. jeg klarer ikke og kommentere eller svare på andre kommentarer. Jeg har hørt at jeg må lage en google + bruker. men vis jeg må lage det så syns jeg at youtbe/google + er veldig desperate etter flere brukere. Så jeg lurer hva synes dere om det nye kommentar feltet og hvordan kan jeg kommentere på videoer???

 

Du er på ingen måte alene om å være irritert (eller som meg: Forbanna). Jeg føler meg dolket i ryggen av Google, da de tvinger en til å gå over til en tjeneste som jeg, og MANGE andre absolutt ikke har interesse av å være en del av. Jeg prøvde G+ når det først kom på markedet, og syntes det var interessant. Men etter en stund så jeg, og flere at det rett og slett ikke var noe særlig, så jeg sletta kontoen min, på G+.

Lenke til kommentar

 

Du er på ingen måte alene om å være irritert (eller som meg: Forbanna). Jeg føler meg dolket i ryggen av Google, da de tvinger en til å gå over til en tjeneste som jeg, og MANGE andre absolutt ikke har interesse av å være en del av. Jeg prøvde G+ når det først kom på markedet, og syntes det var interessant. Men etter en stund så jeg, og flere at det rett og slett ikke var noe særlig, så jeg sletta kontoen min, på G+.

Ja men er det noen hint at google+ vil komme seg vekk fra youtube? eller har de tenkt og fortsette med dette? For det og ikke kunne kommentere på mine egne videoer er litt for langt syns jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja men er det noen hint at google+ vil komme seg vekk fra youtube? eller har de tenkt og fortsette med dette? For det og ikke kunne kommentere på mine egne videoer er litt for langt syns jeg.

Tviler at de kommer til å fjerne det; med mindre de får så mange klager at dem ikke har noe valg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Uff savner det gamle systemet så felt, ikke bare fjernet dem kommentar systemet men selve youtune inboxen og dette bare uker etter de fjernet muligheten til å legge igjen video respons, rip youtube):

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...