TheBoz Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Finnes det?Finner bare råtne FTP programmer SmartFTP!! Beste FTP programmet som finnest! http://www.smartftp.com/
Lurifaksen Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Hvis du bruker windows er egentlig den enkleste å bruke windows eksplorer. Men det kommer jo selvsagt an på hvilke behov du har - men hvis du bare skal laste opp en webside eller noe slikt er den helt genial. Du bare skriver ftp://bruker:[email protected] i adresselinjen.
josh909 Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vil anbefale deg FlashFXP som er en av de beste FTP-klienten som finnes. Det er riktignok en trial-versjon som varer i 30 dager, men det koster bare $25 (= 177,- NOK) å registrere, og det er veldig billig for et såpass bra program. Jeg har brukt det i over et år, og da de kom med en ny versjon for noen måneder siden fikk jeg en mail om at jeg skulle få gratis oppgradering - det kaller jeg service.
Green Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Anbefaler: Leechftp Gammel, men bruker lite resurser, gratis og god. -Green-
josh909 Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch).
Green Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch). Dette problemet har eg aldri merka! Dessutan kan du skru av den funksjonen som fører til at den kobler seg opp med fleire "threads"! Synest leechftp fungerer glimrende eg! -Green-
alsvartr Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Total Commander! Ikke gratis, men ekstremt bra! http://www.ghisler.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå