ferlandsen Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Hei! Jeg kjøpte en brukt HTPC for 1 uke siden: Kabinett: SilverStone Lascala SST-LC13 Hovedkort: ASUS P8P67 Delux (ATX) Prosessor: I7-2600K (LGA1155) RAM: 8 GB DDR3 UDIMM SDRAM (PC3-16000) Skjermkort: Gigabyte Geforce GTX 560 TI (PCIx16) Hardisk: OCZ-Vertex2 60GB SSD Blu-ray: ASUS BW-12 Synes kabinettet blir for voldsomt å ønsker å bytte til et annet, litt mindre kabinett. Det vil jo da si at jeg er nødt til også å bytte til et mATX hovedkort mest sannsynlig.Derfor lurer jeg på om det er noen som har gode anbefalinger til nytt hovedkort og kabinett. Prøver å finne et kabinett som er på størrelse med en normal hjemmekinoforsterker. Har også prøvd mange forskjellige softwaresammensetninger, men føler jeg aldri blir helt fornøyd. Alt fra linux/XBMC til WIN7/XBMC ellermediaportal. Om noen har noen gode fungerende løsninger tar jeg gjerne i mot forslag Pc'en brukes til: Streaming av video fra NAS Spotify Streaming fra nett: Netflix og TvNorge webtv.
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Synes kabinettet blir for voldsomt å ønsker å bytte til et annet, litt mindre kabinett. Det vil jo da si at jeg er nødt til også å bytte til et mATX hovedkort mest sannsynlig. Det er et skudd i mørke: Er det derfor den ble solgt? Jeg har selv et Silverstone Grandia GD06B. Det er litt mindre dypt enn det du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå