Gå til innhold

Adobe Elements 11-Lissens


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen begrensinger på hvor mange maskiner jeg kan innstallere det på. Har to pcer jeg gjerne vil ha det på, samtidig så hender det jeg formaterer maskinene også.

 

Noen som vet om det er begrensninger, finner ingenting om dette på esken eller inni....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var som pokker, jeg har formatert og ordnet så da jhar jeg mest sannsynelig brukt opp de to:-(

 

Finnes det muligheter for at "adobe" kan gi meg flere tilganger, ettersom at jeg ikke har avinnstallert før formatering. For saken er at jeg har ikke innstallert dette på en haug med maskiner, men derimot vært dum og ikke foretatt meg noe før formatering :dribble:

Lenke til kommentar

Det var som pokker, jeg har formatert og ordnet så da jhar jeg mest sannsynelig brukt opp de to:-(

 

Finnes det muligheter for at "adobe" kan gi meg flere tilganger, ettersom at jeg ikke har avinnstallert før formatering. For saken er at jeg har ikke innstallert dette på en haug med maskiner, men derimot vært dum og ikke foretatt meg noe før formatering :dribble:

Det går fint - du kan ringe inn til Adobe og forklare situasjonen; så skal de låse opp aktiveringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...