Gå til innhold

Bråbrems pga dyr


Alecs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg strøk på oppkjøring pga jeg bråbremset for en fortjenger og bilen bak visst nok var like før i å kræsje i meg. Hendelsen: Jeg kjører i 30 km/t og ser en jente veldig nærmt et fotgjengerfelt, jeg er usikker på om hun skal over eller ikke, og jeg finner til slutt ut at jeg vil stoppe for jenten. Det skjer litt brått. Jenten er da rett på siden på gangfeltet. Jeg får da kjeft av sensor for han mente det var like før jeg kræsjet med han meg. Vel, da synes jeg han bak lå ganske nærmt om han var så nærme i å kræsje i meg når jeg kjørte i knappe 30 km/t, og faktisk bremset litt før denne bråstoppen. Jeg vet fortsatt ikke hva som er rett og galt gjort her..

Lenke til kommentar

Tenkjer kanskje at han ville du skulle avgjort tidlegare og sakka ned tydeleg? At han kjende seg utrygg på å gje deg lappen fordi hendingslaupet gjorde at du framstod som at du ikkje hadde sett ungen. Men lite veit eg - eg såg jo ikkje korleis ting var.

På mi oppkøyring minst eg at det noko liknande hende, som gjorde at eg trudde at eg kanskje kom til å stryke. Eg nærma meg ein overgang då eg litt seint såg han som byrja å gå over vegen frå venstresida. Eg heldt berre fram fordi eg ikkje syntest situasjonen var dramatisk nok, om det gjev meining å seia. Etterpå spurde eg sensoren kva han tenkte då, og han sa at alt berre var fint sidan eg skapa flyt i trafikken ved å nytte meg av moglegheitene istedenfor å vera eit irritasjonsmoment i trafikken (som i mange tilfelle kan vera like eller meir farleg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...