Kondispelle Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Er helt grønn på php koder men har startet å optimalisere nettsidene mine. Bruker seoscheduler og der sier de at i en test følgende: Only 0 words of content were found.??? Noen som kan hjelpe?
BlueEAGLE Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Beklager, men jeg ser ikke hva dette har med PHP å gjøre. :/
Kondispelle Skrevet 1. november 2013 Forfatter Skrevet 1. november 2013 Siden min er kodet i php og når google feks ikke finner content, når det ligger på siden så regner jeg med at det er noe i kodingen som må endres kanskje???
Gjest Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Det har med HTML å gjøre. Det er stor forskjell på HTML & PHP. Alt som har med PHP skjer på serversiden, hvordan siden din presenteres skjer med HTML og det har med selve klientsiden å gjøre. Dersom du ønsker god SEO må du presentere siden din på en slik måte at Google og andre søkemotorer indekserer hele siden din. Husk meta-tags!
Kondispelle Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 Takk for svar, beklager at det ble posted i feil fora, jeg var sikker på at det var php.
Feh Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 SEO verktøy og google bots indekserer/scanner ikke PHP koden din, men HTMLen den eventuelt produserer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå