unwill Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Er det mulig å få innstallert OS på en S-ATA disk uten diskettstasjon? (OS = WINXP, Hovedkort = Asus A7N8x Deluxe, HD = Seagate 120 GB S-ATA)
MR_T Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 NEI men trur det er et 850 eller noe sånt chipset hvoedkort som finner den automatisk, men er ikke sikkert.
vonGrepa Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Er det mulig å få innstallert OS på en S-ATA disk uten diskettstasjon? (OS = WINXP, Hovedkort = Asus A7N8x Deluxe, HD = Seagate 120 GB S-ATA) Det tror jeg faktisk ikke. Jeg instalerte i går og det eneste det så ut til at XP aksepterte var en diskett i A: Den ga ingen muligheter til å browse andre enheter som f.eks cd spiller.. /vonGrepa
gastingen Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Det er for dumt, men det stemmer sikkert. Eg og sikkert mange med meg har ikkje hatt diskettstasjon på fleire år og so kjem M$ og krev det for å få inn ein driver...
WeeR Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har hatt diskettstasjon de siste åra KUN pga dette.. Gjelder RAID drivere og.. dritt ms
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Er jo veldig merkelig at M$ ikke gjør noe med dette?
Zink Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Det er for dumt, men det stemmer sikkert. Eg og sikkert mange med meg har ikkje hatt diskettstasjon på fleire år og so kjem M$ og krev det for å få inn ein driver... jepp, jeg måtte en tur på dynga og hente en fdd for og få installert denne kontrolleren :oops: Mulig det var unødvendig, men jeg fant ingen annen løsning - OK, da gikk det jo greit. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå