Gå til innhold

Pc i deler. Gaming pc ? bra or ?


Anbefalte innlegg

Er den bedre enn den A10 jeg linket til ? ( forresten hvilken butikk er det ? :p )

Butikken er Dustin home. Den er bedre på de fleste områder. Du kan kjøre så og si alt av spill på den, dog med redusert kvalitet på de nyere spillene. CPU delen er noe svakere, men GPU er mange ganger kraftigere. Den store fordelen er imidlertid at du kan oppgradere til Core i5/i7 ved bare å skifte prosessor. Det finnes ikke CPU'er til AMD FM2-sokkelen som er i nærheten av Intel sine 1150-prosessorer. Mere minne kan du putte inn senere. Kan du strekke prisen til kr 5138 inklusive porto, så bytter du skjermkortet til GTX 660 OC http://www.dustinhome.no/product/5010651176/gigabyte-geforce-gtx-660-oc-2gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kabinettet og prossesoren er så dårlig foråtil den andre men skal kjøpe skjerm kort og oppgradere seinere hadde jeg tenkt

Kabinettet er ikke dårligere, og prosessoren er ubetydelig svakere. Skjermkortet kjører i ringer runt A10'en. Totalt sett en mye bedre løsning. Det hjelper ikke med verdens kraftigste skjermkort når prosessoren stopper deg, og det finnes ikke kraftige prosessorer for FM2 sokkelen.

 

Nå prøver jeg kun å gi deg råd for at du skal få en best mulig gaming pc for pengene. Hvis du ikke vil tro på meg, så kjøp hva du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...