Gå til innhold

[Løst] flyplass jobb


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig funnet ut noe om meg selv er at jeg faktisk liker å jobbe...liksom hele tiden. Siden hvis jeg sitter hjemme så grubler jeg mye pga jeg lider av angst og mild depressjon om ting som gjør meg syk osv bare og da blir jeg dårlig i magen og mer. men det skal jeg ikke snakke om nå da heldigvis (jeg går til bupa for det så si ikke at jeg må til en lege).

Men ja. jeg liker steder der det er MANGE folk og der det er fly (noe som jeg elsker) og jeg bare drømmer å være på flyplassen om kvelden/natten for det er så stort og stille! åh jeg frigjør mange glad stoffer bare jeg skriver om det. Greia er vel at jeg vil vite om jobber som kan kan få på flyplasser som ikke er pilot,flyvertinne eller toller/vakt eller vaktmester.

Jeg vil like å ha en jobb med en GOD lønn, lange kvelder og som lar meg være der det er mange folk og der eller en jobb på flyplassen som er The Office aktig hvis du skjønner?
Enkelt sagt. Hvilke jobber finnes det på en flyplass som f.eks rygge,OSL,torp eller i England området som heatrow og andre?

jeg vil være så takknemlig for alle svar og bare for å si det sånn.

 

Beklager at dette er så dårlig skrevet og at det er vanskelig å forstå hva jeg har skrevet men jeg bare elsker flyplasser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel akkurat nå går jeg første året mitt på studiespesialisering linja. men jeg ønsker all slags form for jobb på flyplass som involverer enten et kontor der jeg er med andre medarbeidere eller være ute på ''gulvet'' da hvis du skjønner?
Kan en økonom eller siviløkonom jobbe på en flyplass?
for jeg glemte å si at jeg også er interresert i økonomi OG flyplasser så jeg kan kanskje jobbe som revisor,økonom på en flyplass? what do you think?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nylig funnet ut noe om meg selv er at jeg faktisk liker å jobbe...liksom hele tiden. Siden hvis jeg sitter hjemme så grubler jeg mye pga jeg lider av angst og mild depressjon om ting som gjør meg syk osv bare og da blir jeg dårlig i magen og mer. men det skal jeg ikke snakke om nå da heldigvis (jeg går til bupa for det så si ikke at jeg må til en lege).

Men ja. jeg liker steder der det er MANGE folk og der det er fly (noe som jeg elsker) og jeg bare drømmer å være på flyplassen om kvelden/natten for det er så stort og stille! åh jeg frigjør mange glad stoffer bare jeg skriver om det. Greia er vel at jeg vil vite om jobber som kan kan få på flyplasser som ikke er pilot,flyvertinne eller toller/vakt eller vaktmester.

Jeg vil like å ha en jobb med en GOD lønn, lange kvelder og som lar meg være der det er mange folk og der eller en jobb på flyplassen som er The Office aktig hvis du skjønner?

Enkelt sagt. Hvilke jobber finnes det på en flyplass som f.eks rygge,OSL,torp eller i England området som heatrow og andre?

jeg vil være så takknemlig for alle svar og bare for å si det sånn.

 

Beklager at dette er så dårlig skrevet og at det er vanskelig å forstå hva jeg har skrevet men jeg bare elsker flyplasser!

 

Jeg har nylig funnet ut noe om meg selv er at jeg faktisk liker å jobbe...liksom hele tiden. Siden hvis jeg sitter hjemme så grubler jeg mye pga jeg lider av angst og mild depressjon om ting som gjør meg syk osv bare og da blir jeg dårlig i magen og mer. men det skal jeg ikke snakke om nå da heldigvis (jeg går til bupa for det så si ikke at jeg må til en lege).

Men ja. jeg liker steder der det er MANGE folk og der det er fly (noe som jeg elsker) og jeg bare drømmer å være på flyplassen om kvelden/natten for det er så stort og stille! åh jeg frigjør mange glad stoffer bare jeg skriver om det. Greia er vel at jeg vil vite om jobber som kan kan få på flyplasser som ikke er pilot,flyvertinne eller toller/vakt eller vaktmester.

Jeg vil like å ha en jobb med en GOD lønn, lange kvelder og som lar meg være der det er mange folk og der eller en jobb på flyplassen som er The Office aktig hvis du skjønner?

Enkelt sagt. Hvilke jobber finnes det på en flyplass som f.eks rygge,OSL,torp eller i England området som heatrow og andre?

jeg vil være så takknemlig for alle svar og bare for å si det sånn.

 

Beklager at dette er så dårlig skrevet og at det er vanskelig å forstå hva jeg har skrevet men jeg bare elsker flyplasser!

 

Om du har lyst på lange dager/kvelder til alle mulige umenskelige tider anbefaler jeg der Røros Flyservice, eller SAS Ground Service...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...