Gå til innhold

Ordne håret


Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen kan anbefale noe hårvoks / hårgele eller noe annet for å style håret når man har halvlangt, tykt hår?

Til nå har jeg bare brukt "Define clay / wax" og det fungerer ikke så utrolig bra når man har halvlangt hår.

Wax'en er ikke sterk nok til å ordne håret skikkelig når man har litt lengde på det, og Clay'en gjør at håret blir sinnssykt stivt, noe som igjen gjør at jeg kan ordne det skikkelig.

Jeg har også prøvd Renati, men det var ikke helt det store det heller.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GelWax ødelegger håret. Prøvd id gold/clay? Bruker renati selv, forming av stivt hår handler bare om teknikk.

Hvor får du kjøpt denne ID voksen hen da?

 

Jeg klarer for så vidt å ordne håret selv om det er stivt, men jeg synes det er ganske ubehagelig. Jeg kan liksom ikke la hendene skli gjennom håret, hehe.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hvor får du kjøpt denne ID voksen hen da?

 

Jeg klarer for så vidt å ordne håret selv om det er stivt, men jeg synes det er ganske ubehagelig. Jeg kan liksom ikke la hendene skli gjennom håret, hehe.

 

Takk for svar :)

Alle frisørsalonger har den. :)

 

Pleier selv å alltid ta voksen i vått hår. Ikke klissvått, men hvertfall ganske fuktig. Funker bra.

 

Syns du id titanium er litt for heavy, kan du prøve id gold. Den er ikke hard.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Hvis du ikke klarer å la hendene gli gjennom håret gjør du noe alvorlig galt.

Jeg har veldig tykt og halvlangt hår. Jeg bruker American Crew Fiber og Sebastian Xtah Clay, mest førstnevnte. Da får jeg nok hold til at jeg klarer å få lagt håret slik jeg vil, samtidig som det ikke blir en stor, fast klump.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke klarer å la hendene gli gjennom håret gjør du noe alvorlig galt.

Jeg har veldig tykt og halvlangt hår. Jeg bruker American Crew Fiber og Sebastian Xtah Clay, mest førstnevnte. Da får jeg nok hold til at jeg klarer å få lagt håret slik jeg vil, samtidig som det ikke blir en stor, fast klump.

Kjærringa er frisør og enig med Henrik.

Alle American crew produkter kan brukes i "håndkletørt" og tørt hår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...