Gå til innhold

[Løst] Mus holder ikke følge


Anbefalte innlegg

Har en Logitech G500 som har funket veldig bra i mange år. Merket først etter en oppdatering på nye Final Fantasy MMO merket jeg at og snu kamera krevde mye mer bevegelse enn før. Veldig irriterende, gjorde det jeg kom på for å sjekke om det var mitt problem. Reinstallerte driverne, flyttet til en annes USB port og prøve en annen mus jeg hadde liggende. Ingen forandring på G500 men den andre musen var mye bedre, trodde G500 hadde tatt kveld og bestilte en ny mus.

 

Men før den nye musen har kommet merker jeg det og nå på den andre musen, den fungerer fortsatt bra til og snu kamera i Realm Reborn spillet. Men hvis jeg minimerer vinduet hakker muspekeren noe utrolig og treffe aldri der jeg vil. Den fortsetter lenge etter jeg har slupper taket. Testet nå på forskjellige andre spill, de fungerer greit i spill men henger litt etter. Men ved minimering hakker begge to helt utrolig. Helt umulig og lande der jeg skal trykke.

Hva kan dette komme av? Jeg har ikke forandret noe på PC-en, ingen nye drivere eller oppdateringer før problemet. Dette skjer aldri når jeg bare surfer, bare i spill og ekstremt ved minimering av spill. Har nå begge koblet til for og teste forskjeller.

 

Høres ut som driver problemer men har ingen aning hva jeg skal gjøre.

Alle tips er velkommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...