Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Dette var flott etter min smak. Nå må jeg jo innrømme at jeg er veldig svak for sort/hvitt med dunkel stemning og setting - gjerne ispedd en korningseffekt for å få frem en struktur man så på høy-ISO negativer - slik som du har fått frem her. Skulle gjerne ha sett dette bildet i et kvadratisk utsnitt med veien inn fra nedre venstre hjørne, men det er jo ofte begrensninger gitt av omgivelsene. 1
Krhof Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Skrevet 23. oktober 2013 Dette var flott etter min smak. Nå må jeg jo innrømme at jeg er veldig svak for sort/hvitt med dunkel stemning og setting - gjerne ispedd en korningseffekt for å få frem en struktur man så på høy-ISO negativer - slik som du har fått frem her. Skulle gjerne ha sett dette bildet i et kvadratisk utsnitt med veien inn fra nedre venstre hjørne, men det er jo ofte begrensninger gitt av omgivelsene. Hei og takk for fine ord :-) bilde er tatt med mobil på kvelden på vei hjem fra trening redigert osv på mobil
Anbefalte innlegg