Gå til innhold

Brukt gaming pc noe og satse på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RAM kan du eventuelt oppgradere selv, noe jeg vil anbefale. Den skal fungere fint med Lol, Crysis 2 på medium til high setting, Crysis 3 på medium, BF3 på medium. Dette er da med oppløsningen 1280x1024, noe lav oppløsning. Har du større oppløsning enn det vil ikke Crysis 2/3 være spesielt spillbart, heller ikke BF3.

 

Dersom du ikke er ute etter stor oppløsning eller god og detaljert grafikk kan det være en grei løsning for deg. Om du kjøper RAM, prøv å få opp mot 6-8 GB tilsammen.

Lenke til kommentar

RAM kan du eventuelt oppgradere selv, noe jeg vil anbefale. Den skal fungere fint med Lol, Crysis 2 på medium til high setting, Crysis 3 på medium, BF3 på medium. Dette er da med oppløsningen 1280x1024, noe lav oppløsning. Har du større oppløsning enn det vil ikke Crysis 2/3 være spesielt spillbart, heller ikke BF3.

 

Dersom du ikke er ute etter stor oppløsning eller god og detaljert grafikk kan det være en grei løsning for deg. Om du kjøper RAM, prøv å få opp mot 6-8 GB tilsammen.

Hva med den rett over her da ? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44355822&searchQuery=Gaming+pc

Lenke til kommentar

Denne her da ? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44040906&searchQuery=Gaming+pc ser den har store muligheter til og oppgraderes osv ser den ikke kan kjøre alt på maks men den kan duge til mitt bruk vil ikke bruke så mye penger siden vil ha den fortest mulig satser på sånn 4000-5000 men hvis jeg finner en god brukt og billig så tar jeg gjerne den ! :)

Lenke til kommentar

Ville ha kjøpt den siste du sendte om jeg skulle ha valgt noen. Den er lettere å oppgradere ja, når det kommer til skjermkort og slikt, men prosessor er vanskelig dersom du ikke finner noen bedre på finn.no eller på bruktmarkedet på Hardware.no . LGA 775 er en utgått serie(Produseres ikke mer).

Lenke til kommentar

Jeg ville spart til f.eks http://www.multicom.no/Tyrion-i516-Gaming-PC--Intel-Core-i5-4440e-8GBe-1TB-Harddisk-7200rpme-DVDRWe-GeForce-GTX-660-2GBe-600We-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100583/p10627017.

 

Alle pcene her har forferdelige prosessorer så ingen mulighet til å få nye mer spillytelse utav dem, og sikkert derfor dem selges, ikke synstest jeg prisene var noe gode. Til sammenligning så yter f.eks et geforce 9600GT kort bare 15% av det et nytt Geforce 660 gjør.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Helt enig med Ekinorak. Datamaskiner på finn.no er generelt sett overpriset. Eneste som er negativt med den multicom-pcen er at den kommer uten operativsystem. Du må ut med minst 6-700kr til da for windows, med mindre du vil ha Linux elns som er gratis.

Endret av iNorway
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Husk at man kan prute, dersom pcen ikke går i stykker eller har andre problemer er det ofte svært gode kjøp. Men idag er det lurerer å kjøpe en litt dyrere laptop uansett..

Lenke til kommentar

Helt enig med Ekinorak. Datamaskiner på finn.no er generelt sett overpriset. Eneste som er negativt med den multicom-pcen er at den kommer uten operativsystem. Du må ut med minst 6-700kr til da for windows, med mindre du vil ha Linux elns som er gratis.

 

Ser det bare som et pluss, en kan eventuelt bruke en lisens en har liggende, og velge seg vekk fra windows 8 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...