Gå til innhold

Ørepropper til 1000-lappen


Leaf

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ute etter noen brukbare ørepropper til bruk med mobilen. Disse skal kun brukes til å høre på musikk via Spotify ol.

 

Utforming og utseende er ikke så nøye, så lenge de er behagelige. Lyden er viktigst. Av musikk er det kun hard rock/metal. (hvis det har noe å si).

 

Disse må fungere med min Samsung S4 Active, men det trenger ikke være handsfree.

 

Noen som har noen gode tips? Budsjettet kan også strekkes litt om nødvendig. Kan også nevne at jeg er i Oslo i dag. Kanskje det finnes noen bra butikker i hovedstaden man kan sjekke ut?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler disse: http://www.surround.no/Produkter/Tilbeh%C3%B8r/Hodetelefoner/XTZ/XTZ-EarPhone-12-DSP--100676-p0000000683.aspx

Fin pris på de også. Beste ørepropper jeg har hatt. Fikk meget god omtale i Lyd og bilde.

 

Hei!

Er ute etter noen brukbare ørepropper til bruk med mobilen. Disse skal kun brukes til å høre på musikk via Spotify ol.

Utforming og utseende er ikke så nøye, så lenge de er behagelige. Lyden er viktigst. Av musikk er det kun hard rock/metal. (hvis det har noe å si).

Disse må fungere med min Samsung S4 Active, men det trenger ikke være handsfree.

Noen som har noen gode tips? Budsjettet kan også strekkes litt om nødvendig. Kan også nevne at jeg er i Oslo i dag. Kanskje det finnes noen bra butikker i hovedstaden man kan sjekke ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...