Gå til innhold

DFI Lanparty NFII Ultra


Zeer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt det nå i over 1 måned, den er ganske fin og ganske bra...(selvom jeg har ødelagt d 2 ganger, men har fått nytt hvergang :D )

 

Den er ganske bra, yter godt, bra å skryte med, utrolig bundel og har fått god kritikk av de fleste.

 

Anbefaler det kortet på det varmeste.

 

Lykke til med kjøpet.

Lenke til kommentar

lol @ bassmania

 

Du har faktisk ødelagt hovedkortet TO!! ganger på EN! måned du. Men bra er det. For du fikk jo nytt HVER gang.

AAHAHAHAHAHAHA. Høres VELDIG betryggende ut.

 

Hvordan kan du synes hovedkortet er bra når det har blitt sarva, to ganger på en måned? Eller er det fordi du er en notorisk klæbb og har ødelagt hovedkortet selv pga. inkompetanse med data komponenter?

 

*riste på hodet*

Lenke til kommentar
lol @ bassmania

 

Du har faktisk ødelagt hovedkortet TO!! ganger på EN! måned du. Men bra er det. For du fikk jo nytt HVER gang.  

AAHAHAHAHAHAHA. Høres VELDIG betryggende ut.

 

Hvordan kan du synes hovedkortet er bra når det har blitt sarva, to ganger på en måned? Eller er det fordi du er en notorisk klæbb og har ødelagt hovedkortet selv pga. inkompetanse med data komponenter?

 

*riste på hodet*

 

 

Smart ass, vis du tok deg tid til å LESE innlegget mitt, så står det at JEG ødla den, ikke den ødla seg selv. og jeg overklokket, kom ganske lagt før alt gikk.

 

ps: er sikkert mye flinkere enn deg når d gjelder data :wink: tør ihvertfall å prøve.

 

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
la du merke til at det var HAN som hadde ødelagt kortet?

Vel, som regel hvis du overklokker, så gjelder ikke garantien. Og siden han fikk nytt begge gangene, så var jeg ganske usikker på hva han mente.

 

ps: er sikkert mye flinkere enn deg når d gjelder data  tør ihvertfall å prøve.

 

*rister på hodet*

Det høres ut som en utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...