Specturee Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Hei lurte på om jeg kunne lage en paypal konto når jeg er 13 år uten og få problemer.. Spørsmål 2: Hørest kanskje litt dumt ut men hvordan fungerer paypal har ikke satt meg helt inn i det... Spørsmål 3: Kan jeg kombinere bankortet mitt fra DNB ( 13 år ) med paypal ?
MrL Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Du kan nok ikke det, da alle betalingsmetoder man kan registrere må man være over 18 for å få i Norge, eksempel VISA og mastercard.
Hèxacôres Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Du kan nok ikke det, da alle betalingsmetoder man kan registrere må man være over 18 for å få i Norge, eksempel VISA og mastercard. Med mindre han setter inn penger på paypal kontoen via bankoverføring. Det er sikkert ikke noe problem, men skulle du bli kontrollert og bedt om å sende de legimitasjon, så er du fuckd.
Arne Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Du kan ikke bruke kortet ditt i DNB til paypal før du blir 15 og får et kort med kortnummer, som kan brukes på internett. Det letteste er nok å opprette en paypal i foreldres navn og bruke foreldres VISA/Mastercard. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå