Gå til innhold

Hjelp til kjøp av veldig god pc


Anbefalte innlegg

Skal du koble til skjerm så anbefaler jeg samsung SyncMaster 24"

Dette vil være en lur investering i og med at du da ikke trenger å kjøpe ny skjerm når du skal kjøpe din stasjonære om noen år ;) Hvis du også skal kjøpe tastatur så anbefaler jeg ett godt ett med bakgrunns belysning. Dette er så utrolig deilig når du sitter i mørket og spiller. Da trenger du heller ikke å bytte når du bytter til stasjonær. Ellers så hadde jo en USB mus også vært greit å ha! :) Koster kun 150 for en som fungerer rimelig greit :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du koble til skjerm så anbefaler jeg samsung SyncMaster 24"

Dette vil være en lur investering i og med at du da ikke trenger å kjøpe ny skjerm når du skal kjøpe din stasjonære om noen år ;) Hvis du også skal kjøpe tastatur så anbefaler jeg ett godt ett med bakgrunns belysning. Dette er så utrolig deilig når du sitter i mørket og spiller. Da trenger du heller ikke å bytte når du bytter til stasjonær. Ellers så hadde jo en USB mus også vært greit å ha! :) Koster kun 150 for en som fungerer rimelig greit :)

 

 

takk. hehe så det går digg. logitech 19s kan man velge farger på og :)

har mus. men da blir det skjerm og logitech 19s

http://gaming.logitech.com/no-no/product/g19s-lcd-gaming-keyboard

men må vente i noen uker meg skjerm og tastatur men det går bra :)

ble glad nå for at det gikk og koble til begge deler.

takk skal du ha

skriver her om eg liker laptopen eller ikke

gleder meg :)

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782795

;) Eller en av de andre modellene, men det er denne jeg har linket til som jeg har erfaring med :) Ekstremt god skjerm uten en eneste feil. Ellers så har jeg en kompis som har en annen modell av SyncMasteren so mer endel dyrere. :)

takk. grei pris ja :) får lese lit om den og de andre syncmasterene. og de 2 andre

Endret av Robin7S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...