Gå til innhold

Titan Water Cooler DWC-A01 - veskeavkjølingssystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg er ferdig med betaling av skolebøkerne så bestiller jeg meg et slikt sett, ikke det hydrocool200 settet. Fikk en følelse av at jeg ikke syns noe om det, kanskje det er meg som det er noe med. Likte de andre settene, men lurer på om jeg skal plukke ut deler eller kjøpe sett? Hva er best, pris og ytelse av delene?

Lenke til kommentar

Akkurat GPU trengs ikkje vannkjøling på ei stund! Fikk en Zalman Heatpipe ZM80CHP av "oldingsen" førr et skjermkort som begynte å bli en del, men så plagdes jeg med å få solgt det :oops:

Men den hjelper nokk for meg når det er god gjennomstrøming i kabbiset.

Men NB kan være et eksempel som jeg blir til å ha med, men først nytt hovedkort, er ikke så glad i dette når det gjelder overklokking, men stabil er maskinen med dette :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ble litt fasinert av den vannkjøleren, så jeg kjøpte den hos PS-Data. Den skal i retur igjen imorgen. Den klarte ikke holde tepraturen nede og den brøkte mye (mer enn 35db tror jeg).

 

Holder meg til min TherminalTake Vulkano9 selv om den høres ut som et jetfly. :smile:

 

Msi kv4 HK, AMD Barton +2500(klokket til 2341mhz), Sapphire Radeon 9200, Maxtor 40GB Hd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...