Gå til innhold

Trenger Stasjonær Gaming Pc.


Anbefalte innlegg

Har alltid brukt bærbar, har en asus G75VW. Men nå er jeg klar for steget opp til stasjonær ! Gamer spill som battlefield 3, crysis, arma, borderlands, bioshock osv.. vil ha en gaming pc som klarer og kjøre de alle bra. Når jeg er på battlefield 3 kan jeg ikke ha på ultra fordi da blir pcen min sykt varm og lagger etter hvert.

Vet dere om noen PC'er som er rask og kan spille neste generasjons spill smoothly?

Hørt at komplett er de beste med pcer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid brukt bærbar, har en asus G75VW. Men nå er jeg klar for steget opp til stasjonær ! Gamer spill som battlefield 3, crysis, arma, borderlands, bioshock osv.. vil ha en gaming pc som klarer og kjøre de alle bra. Når jeg er på battlefield 3 kan jeg ikke ha på ultra fordi da blir pcen min sykt varm og lagger etter hvert.

 

Vet dere om noen PC'er som er rask og kan spille neste generasjons spill smoothly?

Hørt at komplett er de beste med pcer.

Er det et alternativ å bygge selv? Spør du meg er ikke Komplett-PC-er noe særlig. De er bedre enn OEM-maskiner, men en selvbygget PC er mye bedre (avhengig av at du velger gode komponenter). Du kan også spare en del på å kjøpe fra andre nettbutikker som Dustin Home, SuperSmart, CDON, Deal, Proshop. Har ikke erfaring med ProShop. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...