Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

prøver å få 6 i rapporten "likt løser likt" erfaring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var jo synd :/

1)kass rapporter har du skrevet da?

2)Kan du legge dem ut?

3)hvordan jobbet du på en måte?

4)var det noe spesielt du gjorde?

 

Hun har vel som de fleste andre skrevet rapporter til en lang rekke forsøk, derfor må du legge frem den faktiske oppgaven dersom du ønsker hjelp. Forsøket "likt løser likt" forteller oss ingenting.

 

Generelt er det viktig med god språkføring og struktur for å få en god karakter på en rapport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun har vel som de fleste andre skrevet rapporter til en lang rekke forsøk, derfor må du legge frem den faktiske oppgaven dersom du ønsker hjelp. Forsøket "likt løser likt" forteller oss ingenting.

 

Generelt er det viktig med god språkføring og struktur for å få en god karakter på en rapport.

ok

her er det som stod i starten av førsøket:

 

"Ordet løsemiddel brukes vanligvis om en væske som løser et annet stoff enten dette stoffet er i væskeform, gassform eller som fast stoff. Det stoffet det er mest av i en løsning, kalles løsemiddel. I denne aktiviteten skal vi bruke vann og heksan som løsemidler."

så poenger er å se om det stemmer i praksis "likt løser likt". dvs. polare stoffer løser polare stoffer og upolare stoffer løser upolare stoffer.

få håpe at jeg er mer tydelig nå

Lenke til kommentar

Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har.

kan du vær så snill svare. jeg trenger svarene dine på følgene spørsmål :)

 

det var jo synd :/

1)kass rapporter har du skrevet da?

2)Kan du legge dem ut?

3)hvordan jobbet du på en måte?

4)var det noe spesielt du gjorde?

 

:)

Endret av sola2000
Lenke til kommentar

Om jeg har skrevet akkurat denne rapporten? Nei, det tror jeg ikke jeg har.

faen så irriterende når folk ikke svarer når jeg spør.

koffår svarer du ikke på spørsmålene mine?

 

1)kass rapporter har du skrevet da?

2)Kan du legge dem ut?

3)hvordan jobbet du på en måte?

4)var det noe spesielt du gjorde?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor faen skal noen gidde å hjelpe og gjøre leksene dine da?

når det gjelder å gjøre leksene så eg vil bare vite veien til å få 6 via å se på rapportene som hun skrev.

og grunnen til at hun skal hjelpe meg r jo at hun har scart på tråden. er det ikke? er ikke vi her for å hjelpe hverande da ? ;)

Lenke til kommentar

Hvilket klassetrinn går du?

 

Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går.

Lenke til kommentar

Hvilket klassetrinn går du?

 

Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går.

 

gåt i vgs- videregående skole andre året

Lenke til kommentar

Hvilket klassetrinn går du?

 

Ja, du får mest sannsynlig 6 om du leverer inn en 7-siders rapport som du har skrevet i LaTeX, med feilfritt språk og som drøfter alt i forsøket på en profesjonell og ordentlig måte. Hva som avhenger av å få toppkarakter varierer VELDIG utifra hvilket trinn du går.

forresten så har jeg spurt læreren min, han legger ekstra vekt på kvalitet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...