Gå til innhold

GTA 5 PS3, kommer ikke inn igjen


Anbefalte innlegg

Hei



Jeg var inne på GTA før i dag men nå kommer jeg ikke inn igjen.



Noen som vet hvorfor det?



Takk på forhånd



jeg gamer på PS3



Meldingen jeg får er:



Alert



Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join.


Please return to Grand theft auto V and try again later.




har prøvd i 5timer nå


Endret av Torpet24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her! Nå har jeg gitt opp, gidder ikke å prøve mer i dag. Folk rundt omkring på diverse forum sier det er fordi serverne er nede igjen. Men R* kommer ikke med noen form for info.

Hadde vært så fint om de iallefall kunne gi litt info om hva som skjer. Ser det er tusenvis på support siden deres som spør om de samme tingene men ingen får svar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja hater Rockstar nå

 

Rockstar er ikke supermennesker. Et så omfattende spill er ikke enkelt å gjennomføre, og da er det ikke så rart at det blir problemer. Det å hate et selskap på grunnlag av at deres tjenester ikke fungerer helt som det skal, sier bare litt om ens innsikt i hvordan dette funker. :nei:

 

Jeg kunne gitt utviklerne ved Rockstar en klapp på skulderen over det dem har prestert. De gjør en vanvittig dyktige, og det skal dem ha skryt for. Men å snakke dritt om dem grunnet tekniske feil, synes jeg dere skal la være.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er ikke så rart at folk blir sinte og frustrerte på rockstar da. De skulle bruke 2 ekstra uker på og gjøre GTA Online klart, men det de kom med er laaaangt fra klart. Noen problemer var jo forventet, men at det ikke skulle være mulig å spille var ikke forventet. Ikke gir de noen form for info heller uansett hvor man spør og uansett hvor mange som spør om det samme. Det er det som er mest irriterende syns jeg. De kunne i det minste poste noe info på sidene sine om at serverne er nede, at de er klar over problemet eller lignende.

Lenke til kommentar

Bortskjemt er vel ett ord som passer godt på mange. Ingen har den fjerneste anelse på hva som ligger i å utvikle og klargjøre ett spill, ei heller ett spill av såpass stor skala som GTA serien, enda mindre når det er GTA 5 sin ONLINE del.

 

Buhu, får ikke spilt online, Rockstar tar pengene våre. Helt seriøst så burde en ha litt tolmodighet, wow en ventet to ekstra uker på at Rockstar skulle bli ferdig med GTA Online..jøss 2 hele uker ventet en.

 

Tror mange tror at spillutviklere er mulitmilliardærer som sitter med en tryllestav og vifter noen ganger så er alt klart...Er ikke så lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...