Gå til innhold

Historisk kjempetap for HTC


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Som er så vanskelig å finne at jeg brukte over et minutt på å finne den selv når jeg visste hva jeg så etter. Det er uansett uaktuelt å kjøpte og forandrer ingenting siden der fortsatt er et eksternt batteri.

 

Det der er ikke et eksternt batteri nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Eksternt som i ikke-integrert. Diskusjonen handlet om integrerte batterier. Vet egentlig ikke hvorfor du kom med linjene i første omgang siden det ikke er relevant da du fortsatt må kunne skifte batteri. Som var mitt poeng i utgangspunktet.

 

Non-removable = kan ikke fjernes av bruker

Removable = kan fjernes/byttes av bruker

Extended: Høyere kapasitet enn orginalbatteri

External: Kobles til via ladeport e.l. og erstatter ikke eksisterende batteri

 

Det her er nr 2

 

Grunnen til at jeg linket var for at du selv sier du bærer med deg 3 batterier, som vil si at du må skru av mobilen hver gang du skal bytte. Synes derfor det var relevant med en link som vil minimere det problemet. Hvis du føler deg fornærmet fordi jeg våget å komme med et forslag til noe jeg tenkte kanskje kunne gjøre ting lettere for deg så får du virkelig beklage, det var ikke meningen å utsette deg for en slik vanvittig påkjenning.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Aksjekursen har falt 55%, og de ser ikke på det som et problem? Der har du problemet til HTC.

 

Nå får de endelig svi for alle de modellene de har gitt ut de siste årene, og bare gi f.. i å støtte videre etter release. Aldri i mitt liv sett så dårlig kunde- og software støtte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...