Gå til innhold

Hjelp til salg av Galaxy Tab 7.7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg tenkte å selge min Galaxy Tab 7.7 med en liten ripe i skjermen (så vidt man ser den). Hva er en bra pris å selge den for? Den har ingen andre "feil" en det som er nevnt). Takk :)

Endret av henricson
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg tenkte å selge min Galaxy Tab 7.7 med en liten ripe i skjermen (så vidt man ser den). Hva er en bra pris å selge den for? Den har ingen andre "feil" en det som er nevnt). Takk :)

rundt 3000 burde være en grei pris ville jeg tro :)

1000-2000.- ville jeg si om det er wifi med 16GB.

http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=Galaxy+tab+7&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=5&periode=

Skrevet

Jeg tok da utgangspunkt i veiledende pris som vist nok skal være 5000 og med en liten ripe og brukstid på 2,5 år så vil jeg si litt under 3000 f eks 2700. Men hvis du tenker på å selge den på finn så blir det jo litt dumt å selge den for 2700 når det finnes en hel haug til rundt 1000 kroner så.

Skrevet

Jeg tok da utgangspunkt i veiledende pris som vist nok skal være 5000 og med en liten ripe og brukstid på 2,5 år så vil jeg si litt under 3000 f eks 2700. Men hvis du tenker på å selge den på finn så blir det jo litt dumt å selge den for 2700 når det finnes en hel haug til rundt 1000 kroner så.

Nypris idag tror jeg er 3800.-

Skrevet

Ok, da blir det annerledes. På en side (den første som kom opp da jeg googla) sa 5000, men da var vel dette feil antar jeg. Da passer det klart bedre med en pris rundt 1000 lappen :)

Skrevet

Den tableten blir, og har blitt bundlet med både TV-er og kameraer i et års tid nå, så Finn er full av nye eksemplarer til tusenlappen. Som ikke ser ut til å bli solgt.

Tableten er også relativt uinteressant, og brukt + med skade.. jeg ville ikke håpet på mer enn 5-600kr.

Skrevet

Den tableten blir, og har blitt bundlet med både TV-er og kameraer i et års tid nå, så Finn er full av nye eksemplarer til tusenlappen. Som ikke ser ut til å bli solgt.

Tableten er også relativt uinteressant, og brukt + med skade.. jeg ville ikke håpet på mer enn 5-600kr.

Nei det er 7 tommern som er bundlet med tver og kameraer.

7.7 tommern har aldri vært en del av de kampanjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...