vegarroe Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Hei! Har et problem med en ny logitech mus. Det er en optisk OEM mus med hjul. Problemet er at etter 10 til 15 minutters bruk får jeg meldingen om at windows ikke kjenner igjen en USB enhet (musa) og den slutter å virke. Hjelper ikke å nappe ut ledningen og sette den i igjen, kun restart av PC gjør at musa virker igjen, i 10 - 15 min. Noen som har hatt samme problemet? Har oppdatert drivere både for mus og USB! Kjører WinXP Pro SP1a.
It's me Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Oppdater drivere til usb, altså chipsetdrivere. Prøve å kjøre uten logitech-drivere er lurt.
Dovrebanen Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Prøv musa på en annen PC for å sjekke om feilen ligger i musa eller et annet sted.
Kjellis Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hatt en del probs med usb-mus selv. Endte med at jeg monterte en adapter på usb-plauggen slik at den kan bruke i den tradisjonelle runde musekontakten. Siden har det fungert for meg. Prøv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå