Trailerduck Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 (endret) Løst Endret 7. oktober 2013 av Stianskot Redigert dårlig emnetittel
dbass Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Koble cat5 fra PVR inn i maskinen istedenfor gjennom router, og se om det løser problemet ditt. Feilsøk, lokaliser feilen din.
Mr D Skrevet 25. september 2013 Skrevet 25. september 2013 Kan jo sjekke driftsmeldinger om det er noe i området. Eller ringe Get på 02123. Der jeg bor har Get varslet om periodiske brudd på dagtid pga oppgraderinger.
Trailerduck Skrevet 25. september 2013 Forfatter Skrevet 25. september 2013 Får heller ikke svar når jeg pinger DNS'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå