Gå til innhold

Prøver å få tilgang til min PSN account


Braindawg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klarte å logge på brukeren min på PS3 en min ved hjelp av et lagret passord, så da er det vel bare jeg som har glemt det, selv om jeg er ganske sikker på hva det brukte å være.

 

men jeg klarer fremdeles ikke å resette passord, får feilmeldingen: Kan ikke bekrefte e-postadresse eller fødselsdato. Vennligst prøv igjen senere.

 

må jeg inn på ei spesiell passord reset side på PSN? kan jo ikke bruke live support, for det er vist eksklusivt for det nord amerikanske markedet. er det noe lignende med passord reset? ei egen side for europeiske/norske markedet? (latterlig tanke i know)

 

Takk for svar :)

 

Edit: Nok en gang har de misforstått mailen min... det virker ikke som om de leser den i det hele tatt.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Jeg har hørt om flere som har fått tilbake en konto som de enten mistet passordet til eller som har blitt hacket ved å fortelle litt om hvilke spill som er installert på maskinen, hva som er kjøpt på PSN. Dette begynner å bli noen år siden så jeg kan ikke garantere at de praktiserer dette lenger, men det er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

fikk tilbakestillt passordet mitt etter å ha kjefta på 2 live chat support folk, for å få riktig informasjon om hva jeg måtte sende inn, og ca 20 sinte emails med all info ++... disse folka kan ikke support!

 

Første personen jeg var i live chat med burde nok heller ikke jobbe med support, da jeg måtte omformulere spørsmålet mitt en haug med ganger for at personen skulle forstå det for så å si at de ikke hadde noe svar. andre personen jeg snakket med var veldig hjelpsom og kom med svaret med en gang.

 

jeg sendte inn samme mail 20 ganger før jeg fikk det svaret jeg ville ha, med passord reset link.

 

om bare alle hadde hatt like god account theft support som Blizzard, den kontoen har blitt hacket flere ganger der jeg har hatt full kontroll igjen over den etter bare 10-20 min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...