Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - HelloKjersti - 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Elsker store båter, så cruiseskipbildet likte jeg. Bare synd det ikke viste mer av den herlige damen... :)

 

Hun kommer tilbake på onsdag. Får se, kanskje jeg kan snike meg en tur ut for å få fanget henne på tur inn. Det er et ganske spesielt syn å se en slik mammut sige opp fjorden, i hvert fall.

 

 

 

Jeg må nok si at jeg liker QM2 bedre i sin nedtonede stil fremfor de mer turistifiserte crusie-skipene. Men så er jeg en gammel gubbe som husker gamle storheter som SS United States, SS France (aka. SS Norway) og dess like* ;)

 

Jeg er enig i at det er akkurat passe dybdeskarphet på blomstene.

 

 

 

*) Nå har jeg vært så heldig å seile med lillesøsteren til SS United States - SS America. Hun het SS Australis når jeg reiste (med resten av familien) fra Southampton til Sydney, Australia i 1974. En stor opplevelse for en 12-åring.

 

 

 

Ingen tvil om at skipene blir stadig større og mer prangende. Hvis du liker nedtonet, er ingen av Norwegian-skipene noen god idé feks, de har virkelig røyka sokka sine.Men Celebritys Solstice-klasse er noe helt for seg selv. Får satse på å være til sjøs med ett av de skipene neste oktoberfest, da kunne jeg nerdet fra meg. :laugh: /skip-snakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herreguuud! :sick: Og da refererer jeg til linken din der du viser interiøret fra "Norwegian Jade".

 

Til dagens bilde: Personlig liker jeg at det er mer kontraster i et sort/hvitt bilde, duse toner blir som regel bedre i farger. Men det reddes jo noe inn av den kraftig lysende diagonalen (et strå?). At det er litt rufse-støy i bakgrunnen synes jeg er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...