Gå til innhold

Snerkfrøknas "Kunstgalleri"


Anbefalte innlegg

Heyhey

 

Ja, driver med litt tegning på fritiden og tenkte jeg kunne legge ut noen av dem her. Tegner mest på ark, men hadde en periode da jeg tegnet mye digitalt, er stort sett de tegningene som legges ut her. Tegningene mine er hovedsakelig portretter og ganske realistiske.

Setter pris på kritikk og ros

 

Starter med et gammelt portrett av Padme/Queen Amidala (Star Wars)

 

 

post-313949-0-47864100-1379797775_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Blyant/Kulltegninger

 

post-313949-0-11500000-1381692909_thumb.jpg

 

Har i tillegg til å tegne på pc'en drevet mye med tegning på ark, dette er både lettere og vanskeligere. Lettere fordi jeg har mer kontroll på blyanten, vanskeligere fordi hvis jeg gjør en feil (spesielt med proporsjoner) er det vanskeligere/umulig å gjøre noe med. Legger ved to tegninger jeg tegnet for noen dager siden.

 

Edit: Bildekvaliteten gjør at man ikke helt ser skyggeleggingen riktig, bildene ble også veldig kornete, beklager dette.

 

 

 

SZzzdjd.jpg

 

6izEPT6.jpg

Endret av Snerkfrøken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig bra. Du har virkelig et godt øye for både anatomi, presisjon, følelser/uttrykk, fargevalg og komposisjon. Hvis du har lyst til å bli bedre på hår så kan jeg anbefale å studere bilene til Leonardo Da Vinci.

 

Du kan jo legge ut bildene dine på www.DeviantArt.com hvis du ikke kjenner til dem allerede.

Mye bra inspirasjon å hente der også, og ikke minst et bra miljø.

Lenke til kommentar

Takk, ja er det jeg har fokusert mest på. Har ikke så mye problemer ved å tegne hår lenger, har øvd masse og funnet ut ulike taktikker som funker for meg.

 

Har ikke sett så mye til biler i maleriene til Leonardo Da Vinci, men kanskje jeg har gått glipp av noe.

 

Ja har flere ganger vurdert å lage meg bruker på deivantart, men jeg har liksom aldri fått gjort det.

Lenke til kommentar

Hvis du allerede har funnet uttrykket ditt for hår så er det jo ikke noe problem.

Ligger en del lett tilgjengelig på Google images hvis du vil se hvordan han gjorde det.

 

Hvis du skal vente til alt er superperfekt så kommer du aldri til å legge ut noe.

Det du har laget er bra nok i massevis.

 

Det er tilfeldigvis ikke vekt eller jomfru ?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...