Albert Andersson Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Godt å strekke ut ... . Bildet er fjernet.
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Herlig..men skulle vært en Albatross..tok du den..Albert/Albatross :)
Albert Andersson Skrevet 18. september 2013 Forfatter Skrevet 18. september 2013 Herlig..men skulle vært en Albatross..tok du den..Albert/Albatross :) Hei, Jan Erik. Bra ordspill, - det liker jeg ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Torhild Jansen Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Så flott bilde - og modellen er perfekt
Albert Andersson Skrevet 18. september 2013 Forfatter Skrevet 18. september 2013 SÃ¥ flott bilde - og modellen er perfekt Hei, Torhild. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Roar Kneppen Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Litt mer luft oppe og vingediagonalen hadde gitt perfekt spenning fra nedre kortside til venstre langside. Ellers er det jo flott hvordan du har kommet over og fått mønsteret i fjærdrakta både skarpt og detaljert på fuglens overside. Muligheten for litt opplysing for å skape konturer på undersiden er også til stede. Problemet er hvis gromset dukker opp. Da er det bedre å la det drukne i mørket. Roar 1
Lisbeth Grendal Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Litt mer luft oppe og vingediagonalen hadde gitt perfekt spenning fra nedre kortside til venstre langside. Ellers er det jo flott hvordan du har kommet over og fÃ¥tt mønsteret i fjærdrakta bÃ¥de skarpt og detaljert pÃ¥ fuglens overside. Muligheten for litt opplysing for Ã¥ skape konturer pÃ¥ undersiden er ogsÃ¥ til stede. Problemet er hvis gromset dukker opp. Da er det bedre Ã¥ la det drukne i mørket. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar ! Jeg trenger øvelse,-ikke minst når det gjelder å "skyte" når motivets posisjon er optimal i forhold til sola m. m. Kom gjerne med flere tips ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Albert Andersson Skrevet 18. september 2013 Forfatter Skrevet 18. september 2013 Vanvittig flott GrÃ¥mÃ¥ke-bilde ! Hei, Terje. Takk for hyggelig kommentar, - det bidrar til å bedre motivasjonen og øke anstrengelsene for å lære mer og prestere bedre. Dine og andres nærmest fullkomne "fuglebilder" representerer noe å "strekke seg etter", og jeg er fornøyd dersom jeg merker framgang, - men ser det ikke som sannsynlig at jeg noengang vil "spille i samme divisjon ... !". Vennlig hilsen Albert Andersson.
Terje Solfugl Skrevet 19. september 2013 Skrevet 19. september 2013 Vanvittig flott GrÃ¥mÃ¥ke-bilde ! Hei, Terje.Takk for hyggelig kommentar, - det bidrar til å bedre motivasjonen og øke anstrengelsene for å lære mer og prestere bedre. Dine og andres nærmest fullkomne "fuglebilder" representerer noe å "strekke seg etter", og jeg er fornøyd dersom jeg merker framgang, - men ser det ikke som sannsynlig at jeg noengang vil "spille i samme divisjon ... !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Der tror jeg du tar feil Albert, det er engasjementet, altså viljen til å ta oss videre, som driver enhver fotograf . DU har DEN viljen, det har du bevist med dine egne kommentarer og uselvisk interesse for andres bilder . Tror heller at nettopp DU oppnår særdeles gode fotografiske resultater på kort tid . Lykke til ! Vennlig hilsen Terje .
Albert Andersson Skrevet 19. september 2013 Forfatter Skrevet 19. september 2013 Vanvittig flott GrÃ¥mÃ¥ke-bilde ! Hei, Terje.Takk for hyggelig kommentar, - det bidrar til å bedre motivasjonen og øke anstrengelsene for å lære mer og prestere bedre. Dine og andres nærmest fullkomne "fuglebilder" representerer noe å "strekke seg etter", og jeg er fornøyd dersom jeg merker framgang, - men ser det ikke som sannsynlig at jeg noengang vil "spille i samme divisjon ... !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Der tror jeg du tar feil Albert, det er engasjementet, altså viljen til å ta oss videre, som driver enhver fotograf .DU har DEN viljen, det har du bevist med dine egne kommentarer og uselvisk interesse for andres bilder . Tror heller at nettopp DU oppnår særdeles gode fotografiske resultater på kort tid . Lykke til ! Vennlig hilsen Terje . Hei, Terje. Hjertelig takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar, - det var et "skulderklapp" som gjorde godt ! Vennlig hilsen Albert Andersson.
Jaeggen Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 Nok ett flott bilde fra deg! Liker den diagonale linjen dette bilde har... Får nesten følelsen av å kunne fly... lener meg på i svingen her :-) - Jon Arne
Albert Andersson Skrevet 22. september 2013 Forfatter Skrevet 22. september 2013 Nok ett flott bilde fra deg! Liker den diagonale linjen dette bilde har... Får nesten følelsen av å kunne fly... lener meg på i svingen her :-) - Jon Arne Hei, Jon Arne. Takk for hyggelig kommentar og god innlevelse ... . Vennlig hilsen Albert Andersson.
Anbefalte innlegg