Gå til innhold

klarer ikke skrive root passordet i konsoll

larsugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe å takke for. Velkommen til Linux miljøet!

Følte meg sånn passe dum selv den første måneden men nå gjør jeg alt (bortsett fra CS) i Linux. Det er ca 4-5 måneder siden (trekk fra en mnd. sommerferie).

Snart må vel det også over på Linux, da jeg for tiden holder på å flytte hele nettverket over (5 pc'r), med "domene" innlogging osv.

Følg med på forumet, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ellers så kan jeg annbefale:

rute.sourceforge.net

gå å kjøpe et nummer av Linux Format på Narvesen

Få med deg noen venner på å teste Linux! Da har du din egen mini-usergroup.

Lykke til!

Hmm, kanje på tide å komme meg bort til en av mine venner med bredbånd og få fikset det :D

Noen som har noen gode råd for å få en ext3 partisjon til å vokse, sånn at jeg kan få 5 gig mer å boltre meg på?

Mulig jeg må flytte swapen men det er ikke så vanskelig - bare å lage ny. vil ikke akkurat gjøre det med / partisjonen min i hytt og pine :D

Hmm, kanje på tide å komme meg bort til en av mine venner med bredbånd og få fikset det :D

Noen som har noen gode råd for å få en ext3 partisjon til å vokse, sånn at jeg kan få 5 gig mer å boltre meg på?

Mulig jeg må flytte swapen men det er ikke så vanskelig - bare å lage ny. vil ikke akkurat gjøre det med / partisjonen min i hytt og pine :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...