Gå til innhold

Beste butikk å kjøpe en opptaker.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags opptaker er det du tenker på?

Ta opp fra TV? Da må du velge det som TV-leverandøren din selger.

Ellers har du f.eks. Dreambox, men det er ikke alle TV-leverandører som godtar dette.

 

Er det DVD/BD-brenner du tenker på (som du kobler til PC), er gjerne programmet du bruker viktigere enn merke og modell.

Lenke til kommentar

En god plass å begynne er her: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s140498279&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

 

 

Butikker som går igjen er Multicom, CDON, Proshop, Lefdal, Elkjøp, Komplett, MPX, SuperSmart, Deal, Spaceworld, Soundgarden og NetOnNet, som jeg kjenner noe særlig til og kan uttale meg om.

 

De fleste av disse butikkene er trygge og gode. Multicom er bra, muligens litt treg frakt, men de veier opp på andre ting. CDON er raske, er fornøyd med dem. Proshop har jeg ikke handlet hos, men er mange som er fornøyd. Er egen tråd for dem på Diskusjon. Lefdal og Elkjøp kan handles på nett, hentes i butikk, ingeting å si på dem. Komplett/MPX er gode butikker, litt dyre men ellers god service. SuperSmart er bra, ikke de største, men har god erfaring med dem. Deal har godt rykte, gode priser, muligens litt treg levering. Spaceworld, kommer frakt i tillegg tror jeg, ellers grei. Soundgarden, litt dyrt, men skal ikke være noe å si på dem. NetOnNet har jeg gode erfaring med, og har hørt det fra andre også. Har også lest dårlige erfaringer, men det har jo alle, så kan ikke slutte å handle fra dem derfor.

 

Der har du en rask summering på butikkene. Kan også nevne Dustin Home som er meget bra. Det er sikkert noen jeg har glemt, men da får du heller spør hvis du lurer. ;)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Soundgarden, litt dyrt, men skal ikke være noe å si på dem. NetOnNet har jeg gode erfaring med, og har hørt det fra andre også. Har også lest dårlige erfaringer, men det har jo alle, så kan ikke slutte å handle fra dem derfor.

Når det gjelder Netonnet, så ser det ut til at de får god tilbakemelding fra de som har bestilt noe og fått det levert, mens over gjennomsnittet av de som trenger etterservice (reklamasjon og lignende) gir dårlig tilbakemelding.

 

Soundgarden har fysiske butikker, og har du en i nærheten vil jeg anbefale å stikke innom. Min erfaring med deres butikker er i hvert fall god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...