Gå til innhold

[Løst] Proshop.no ?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle handle meg ett hovedkort og da tenkte jeg kanskje å ty til Proshop siden ingen andre nettbutikker spesifiserer at de har det hovedkortet jeg helst vil ha. Er det en ok butikk å handle hos? Var dette hovedkortet jeg tenkte på http://www.proshop.no/Hovedkort/ASUS-MAXIMUS-VI-HERO-(C2)-Haswell-2420914.html Vet forsåvidt at hverken komplett eller mpx har dette inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet derifra mange ganger og er stort sett fornøyd. De har veldig gode priser på produktene sine, men frakten koster endel (125kr, Posten). Tror det er pga. de har et utenlandsk lager i Sverige, som kan stemme pga. deler av nettsiden lekker svensk. De svarer også raskt på telefon/mail. Det eneste som er kjipt er at frakten ikke er så billig og at det kan ta litt lengre tid enn om du bestiller fra en leverandør som har lager nærmere din lokasjon (Komplett/Oslo og slikt).

Lenke til kommentar

Nei, der mistet de meg som kunde. Står at det er på lager alt jeg skal ha, og betaler for varene. Tja, viser seg da at dette ikke stemmer. Sannheten kom frem til slutt, selvfølgelig etter jeg hadde betalt. Kansellerte hele bestillingen. At det hadde tatt litt lengre tid i forhold til andre nettbutikker kunne jeg fint levd med men slikt opplegg har jeg ikke lyst til å støtte. Nei, får vel holde seg til Mpx, Komplett, Dustin og enkelte andre.

Lenke til kommentar

Akkurat det der har jeg hørt om før, at lagerstatusen deres ikke stemmer. :hmm: Rart at slike små aktører ikke skjønner at kundeservice og slike "detaljer" er uhyre viktig, spesielt når de er så små! De må jobbe mye hardere for å få kunder, og hver kunde som blir fornøyd er gull verdt, de kan vokse til mange flere. Ufornøyde kunder skaper fort et dårlig rykte, ofte fortjent. Det var nok slike faktorer som spilte inn når Netshop gikk under, det tviler jeg ikke et sekund på. Jeg sluttet selv å handle der, pga. sviktende kundesupport.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har handlet i Proshop mange gange. Der har aldrig været problemer. Sitet findes både i Danmark, Norge og Sverige. Butikken startede i Danmark og det er der jeg har købt mest, men efter jeg er flyttet til Norge har jeg brugt Proshop.no

Voldsomt så mye arbeid du legger ned i å understreke hvor du har handlet hen, skulle nesten tro det kun var for å reklamere for butikken. Litt for mistenkelig, når det er ditt første innlegg her også. Men hvis så tilfelle er at du kun er en fornøyd kunde så er jo selvfølgelig ingenting bedre enn det.

 

Hadde jeg bodd på Svalbard og Proshop hadde hatt en egen avdeling der hadde det hjulpet meg veldig lite hvis jeg ikke hadde vært fornøyd. Nå handler jeg så å si alt jeg skal ha på nett og stort sett benyttes den samme nettbutikken, (med visse unntak, hvis en vare er på salg ett annet sted eller lignende). Vil en nettbutikk kapre meg som kunde nytter det veldig lite å starte med å fortelle meg at de ikke har kontroll/orden på hjemmesiden. Tankegangen begynner da å bevege seg oppi topp-lokket mitt om hvordan det står til med alt det andre de skal ha kontroll på + at de rett og slett kaster vekk mye av min tid som jeg kunne brukt på annet enn unødvendig rot.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sendte tilbake et hovedkort som var defekt. 2 DIMM slots fungerte ikke, men da de mottok det fant de en annen feil på hovedkortet. En fysisk skade på cpu socketen jeg ikke hadde lagt merke til. De mente at det var umulig for meg og ikke kunne merket det og konkluderte derfor at det var jeg som hadde påført skaden. Jeg informerte om at de kunne mene hva de ville, men jeg viste selv hva jeg hadde gjort og ikke gjort. Og jeg mente det var umulig for meg å ha påført den skaden. Det eneste tilbudet jeg fikk var om det skulle kastes eller sendes tilbake på min regning.

Kort oppsummert. Hvis du vil gjøre en trygg handel så vil jeg annbefale deg og IKKE handle på Proshop. Hvor 'kunden har alltid rett' er noe de aldri har hørt om. Eneste grunnen til at noen bør handle der er pga. lave priser, men vær obs. i denne butikken kommer lav pris til en høy pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...