Gå til innhold

Lock-On demo'n.


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har lasta den ned? Jeg lasta den ned både fra Gamershell og fileplanet flere ganger. Den fungerer bare ikke og folka på forumet til spillet ignorerer mine poster.

Dette er meldingen jeg får når jeg starter det:

the demo crashes the second i try to start it.

 

the msg reads:

"Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error

Program:...amfilesubisoftEagleDynamicsLockOn Demolockon.com

 

abnormal program termination"

 

Det er musikk i bakgrunnen, med en svart rute midt på skjermen.

 

Mine specs: xp 2000+ GF 4400 TI 160 GB 768 RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

det var jo irriterende da! Jeg har lastet den ned og den virker fint på min maskin. Jeg har P4 2.4Ggz, 512MB Ram, Geforce ti4600 med offisiell nVidia 45.23 WHQL driver og DirectX 9b installert. Grafikk egenskapene på driver har jeg satt til FSAAx2 og ingen anisotropic filtering. Lydkortet mitt er innebygd i hovedkortet (jada, lyst på Audigy2 jeg og...) med nyeste driver. Hva slags lydchip det er aner jeg ikke. Støtter EAX1 tror jeg. Åkke som... Jeg får 20-25 fps i 1024x768 32 bit, Heat blur off, view distance medium, resten på fullt i A-10 mission. Jeg synes grafikken er lekker, og jeg ble overrasket over at jeg bare fikk 20-25 fps da jeg sjekket det fordi mens jeg spiller oppleves ting ganske så smooth egentlig - som om fps lå høyere. Eneste slowdowns er helt i starten av mission, virker som en del lyder loades inn når de spilles første gang. Eller hvis jeg flyr 30-200(300) fot over bakken og strafer et target med cannon og det eksploderer rett i annsiktet mitt, da kan det hakke litt også. Ellers er det bra.

 

Forstår jeg det riktig at demo'n ikke lar deg slippe inn i det første menybildet heller? Veit ikke om jeg greier hjelpe deg, men sjekk at du har siste godkjente driver fra nVidia, evt. reinstaller, re-installer DirecX 9 og lyddriver også. I Dxdiag (klikk start, kjør.. skriv"dxdiag"+enter og) gå inn på sound og sett ned hardware acceleration for lydkortet et hakk eller evt. skru av.

 

Hvilken størrelse er det på demoen du laster ned? Min er 122 Mb (128 708 608 byte) når jeg høyreklikker på den og ser på egenskaper.

 

Håper du får det til å virker, evt. si mere om oppsettet ditt her, kanskje andre kan hjelpe deg. Jeg lastet ned et nytt mission til demo'n i går - dvs. eneste forandring var at noen har greid å gi Maveric missiles til A-10 missionet, samt at det var forandret litt på været og det var tidlig kveld - solnedangstid. Lekre farger.. . Kult.

 

Peedee

Lenke til kommentar

takk for et skikkelig svar. Jeg har nyere driver enn deg, -kanskje svaret ligger her. Så har jeg lastet ned fra Gamershell(128 711 502)122mb, Fileplanet(128 705 536)122mb og begge er jo mindre enn din. Hvor hentet du din?

 

Feilmeldingen sjekket jeg opp på google som viste til en M$ side der det sto at feil hadde med xp office å gjøre. Bra siden jeg ikke har office inne...

 

 

edit: nå fungerer det. takk for hjelp

Lenke til kommentar

Jeg har et aldri så stort problem med demoen.

Jeg får ikke installert det. Den når jeg skal åpne den fila som jeg lasta ned trykker jeg på setup og det går en prosess framover, men når det er ferdig, står det bare "deleting temporary files" og det avsluttes uten en inastallasjon. Jeg så noen poster lenger opp om Office XP, jeg har det.

Er det noen som vet hva som er problemet?

Jeg må spille det fordi jeg er helt flygal!

Lenke til kommentar
"]Hvor kan jeg downloade demo'en? Fant ikke no på hjemme siden deres  :woot:

 

Hei,

jeg lastet ned fra http://www.checksix-fr.com/

og den fungerte bra for meg. INgen installasjonsproblemer.

 

Du finner den også på www.fileplanet.com og sikkert andre større downloading sites nå.

 

 

Peedee

 

EDIT: Nå får du demon fra den offisielle siden også: www.lo-mac.com

 

Noen mirror sites også hvis siden over er treg:

http://www.computergames.ro/download.php?o...wnload&did=2119

http://www.3dgamers.com/news/more/1064687945/

http://www.aixgaming.com/filerush/download...get=lock_on.exe

http://www.gamershell.com/download_3533.shtml

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13323

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=lockon

 

Peedee

Lenke til kommentar

Funker fett her! Det er seff ikke alt som er like bra, spes. force-feedback delen, men dette er visstnok snakk om en ganske tidlig beta.

 

Tror dette blir en kick-ass Figher Sim!

 

EDIT: Dødsfett med head-view lock. Det er noe jeg har savnet i flight-sim'er. (Mulig det har vært hele tiden men). Eller noen ganske annyoing varsel-lyder som ihvertfall ikke jeg har klart å skru av. Piper i øra fremdeles!

Lenke til kommentar

Gå inn på Audio settings under Options :)

Forferdelig høyt lydnivå default ja :wink:

 

Tips :

 

- A-10

Trykk 7 for å aktivere A-G missiles

Trykk D for å bruke missiles

Trykk eventuelt C for å bruke gunner'n

Trykk space til å skyte med (tastatur), eller bruk flystikke

 

Skyt Shilka'n først. Den som er merket fra begynnelsen av...

 

- Mig

Trykk 4 for å aktivere close-combat missiles (varmesøkende)

Trykk D for å bruke missiles

"Fang" fienden inne i sirkelen på displayet og trykk TAB for Lock

Trykk eventuelt C for å bruke gunner'n

Trykk space til å skyte med (tastatur), eller bruk flystikke

 

G for å ta ned hjula

W for å bremse (hjulbrems)

CTRL+E for å skyte deg ut av flyet...

F5 for å følge fi's posisjon i forhold til din (Dog-fights). Kjekk å bruke når han er bak deg. Lettere å styre unna incoming missiles.

F10 Kart

 

Tja.. var det jeg kom på ifarta... :-)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg får ikke radaren til å fungere skikkelig i hard mode. Ikke får jeg kamera til å funke på A-10'en heller. Det er bare i easy-mode jeg får den til å locke på targets...

 

What am I doing wrong?

 

Hei,

det er dårlig med kameraer på den A-10 versjonen Lomac simulerer. så det er ikke så rart. Nå finnes det riktig nok en "hack" ute på nettet allerede som laster opp din A-10 med maveric missiles. Her er det rakettene selv som har TV søkerhode og dette vil komme opp i displayet til høyre i instrumentpanelet. Når du velger maverics blant dine air to ground våpen. Men det fungerer ikke godt for alle, noen får rosa bilde i det vinduet osv... mens andre får svart/hvitt. Så.. det er sikkert derfor demoen ikke støtter maverics offisielt.

 

Aktiver radar på Mig 29 med "i" tasten etter å ha gått inn i en air to air modus. Husk at A-10 ikke har radar, så det er ikke rart at simulatoren heller ikke har dette hvis du spiller i "hard" modus. Displayet nede til høyre er kun for å gjengi det søkerhodet på maveric missiles "ser". Det er ingen MFD display på A-10 flyene som kan gjengi noen annen informasjon, som f.eks radar, awacs info, RWR, weapons config osv.. som du kanskje kjenner fra andre simulatorer. I easy mode så vil du kunne se annen informasjon der selvfølgelig.

 

Peedee

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Ja, fant ut endel etterhvert. Problemet var dette med Easy-Mode, eller rettere sagt jeg hadde vent meg til Easy-Mode så jeg trodde det var noe galt da den ikke kom opp i Hard Mode. Den funker nå ihvertfall, selv om det er temmelig redusert i forhold til Easy-Mode.

 

Ang. A-10... Har vel egentlig bare sett fra diverse demoer dette med kamera. Men jeg har også lett forgjeves etter Maverick raketter.

 

Hentet ellers også ned Flanker 2.0 manualen. Den dekker Lo:Mac ganske bra.

Lenke til kommentar

 

 

edit: nå fungerer det. takk for hjelp

 

Hei Rivaldo,

hva gjorde du for å få det til å virke? Sikkert andre i samme situasjon som du var i. Virker slik over på www.lo-mac.com sitt forum i hvert fall.

 

 

Peedee

 

Jeg slo av hardware acc på lydkortet(dxdiag). Helt av. Så fungerte det. Så satt jeg på hardware acc på lydkortet igjen via dxdiag, men så glemte jeg neste gang jeg skulle kjøre demo'n å slå av. Hva skjedde da? Det fungerte glimrende.... Altså alt som måtte til var å slå av hardware acc i dxdiag en gang og så kjøre det.

 

Sliter litt med kontrollene. Blir lissom skutt ned hele tiden...

Lenke til kommentar
Gå inn på Audio settings under Options :)

Forferdelig høyt lydnivå default ja :wink:

 

Tips :

 

- A-10

Trykk 7 for å aktivere A-G missiles

Trykk D for å bruke missiles

Trykk eventuelt C for å bruke gunner'n

Trykk space til å skyte med (tastatur), eller bruk flystikke

 

Skyt Shilka'n først. Den som er merket fra begynnelsen av...

 

- Mig

Trykk 4 for å aktivere close-combat missiles (varmesøkende)

Trykk D for å bruke missiles

"Fang" fienden inne i sirkelen på displayet og trykk TAB for Lock

Trykk eventuelt C for å bruke gunner'n

Trykk space til å skyte med (tastatur), eller bruk flystikke

 

G for å ta ned hjula

W for å bremse (hjulbrems)

CTRL+E for å skyte deg ut av flyet...

F5 for å følge fi's posisjon i forhold til din (Dog-fights). Kjekk å bruke når han er bak deg. Lettere å styre unna incoming missiles.

F10 Kart

 

Tja.. var det jeg kom på ifarta... :-)

Hvor er det man finner tastaturkommandoene? Jeg fant bare view-kommandoer på Options-menyen (men jeg klarte sikkert å overse den?).

 

Jeg hadde satt pris på om det var mulig å bruke musen til å trykke på knotter i cockpiten, og ikke minst om radarsystemet ble modellert godt. Kommer dem til å gjøre hele cockpiten interaktiv? Slik som i f.eks F4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...