Gå til innhold

Torchlight 2 kommer neppe til konsollene (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke tro det tok så mye arbeid i å gjøre alt utrulig enkelt og fjerne en del features?

 

Gå hjem og spis stein, ditt troll

 

Når det gjelder selve temaet - hadde vært morsomt om hack and slash RPG virkelig slo an på konsoll, selv for en PC-spiller som meg. Ser for meg at Runic kanskje endrer mening om Diablo 3 på konsoll går som hakka møkk

 

..og hvorfor skulle det ikke? Det er mange konsoll-gamere som har gode minner med tidligere versjoner av Diablo. Denne typen spill har også et gameplay som passer rimelig godt til en håndkontroller (så lenge porten blir gjort ordentlig)

Endret av KAS
Lenke til kommentar

 

Gå hjem og spis stein, ditt troll

 

Når det gjelder selve temaet - hadde vært morsomt om hack and slash RPG virkelig slo an på konsoll, selv for en PC-spiller som meg. Ser for meg at Runic kanskje endrer mening om Diablo 3 på konsoll går som hakka møkk

 

..og hvorfor skulle det ikke? Det er mange konsoll-gamere som har gode minner med tidligere versjoner av Diablo. Denne typen spill har også et gameplay som passer rimelig godt til en håndkontroller (så lenge porten blir gjort ordentlig)

Mao du mener konsoll-porter blir det samme/bedre enn det som var på pc?

Iallefall skulle jeg likt å se statistikken på det. De som har spilt iløpet av de siste tiåret vet vel at det ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...