Gå til innhold

Vi har testet PlayStation 4 (PS4)


Anbefalte innlegg

Hva med støy? Hvordan er lydnivået til viftene sammenlignet med den orginale PS3en?

 

Dette er en av tingene jeg og lurer på,

 

Tror også jeg kommer til å bytte ut disken med en SSD straks konsollen er i hus. Litt mindre støy samt varme. Trykka inn en SSD i PS3'n, og synes det fungerer langt bedre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Den lar deg dele video og bilder fra de 15 siste minuttene i spillet på for eksempel Facebook eller Twitter"

 

Hat. Ingen liker å dele slik på face og ingen liker heller at andre deler med deg. Block på dag 1.

 

Når det er sagt så håper jeg jo mann kan ha det sosialt og dele bilder på PSN sitt eget sosiale nettverk, uten å på død å liv møtte inkludere face.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

" I tillegg var skulderknappene et mareritt å ta i bruk. De hadde en konkav form som gjorde det vanskelig for pekefingrene å finne en naturlig hvilestilling..." Om DualShock 3

"Skulderknappene har samtidig blitt mindre og har nå fått en konkav form. Dette gjør de langt mer komfortable å bruke. " Om DualShock 4

 

Sier du at konkav form er dårlig eller bra?

 

Tipper han mente konveks da han skrev om DS3. De var nemlig ikke konkave, slik de er på DS 4. (Også avhengig av om du snakker om L/R 1 eller 2)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...