Gå til innhold

Diablo 3 Coop crew !

Fenrik Carlsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri spilt diablo 3 før i kveld. Jeg synes det var dritbra. Aldri prøvd no lignende:) anbefales uansett spillpreferanser.

Enda bedre i coop:)

Endret av Fenrik Carlsen
Skrevet

D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster.

Etter der jeg har sett. Så syntes 90% av review folka at de ikne kommer til å ville prøve deg på pc etter å spilt konsoll versjonen.

Følelsen av å styre karakteren din i diablo på konsoll. Er visst mer "one to one"

Skrevet

Etter å ha spilt PC versjonen i hundrevis av timer kan jeg trygt si at konsollversjonen er MYE bedre enn dagens PC versjon. Bedre loot system, kontrollene føles MYE bedre med ranged characters, veldig god flyt i gameplay og coop med så og si ingen latency problemer.

Også en hel haug med andre små forbedringer (quest rewards, kan revive rett ved der du døde, dodge for å komme fri fra ''Jailer'' etc).

Og for å ikke glemme at det ikke er noe som helst auksjonshus der du kan kjøpe gear.

Konsoll>PC, til PC får Loot 2.0 og Expansion hvertfall.

Skrevet

D3 er solid, men å spille diablo på konsoll er som å spille bilspill med piltaster.

Siden du skyter inn noe som er totalt urelevant, kan jeg gjøre det samme. Sjangeren er født på konsoll, ment for konsoll og føles best på konsoll. ;)

Skrevet

Usikkert om/når nedlasting til xbox 360 kommer, blir eventuelt opplyst på sidene dems. Testet demoen her om dagen og fikk øyeblikkelig lyst på det, elkjøp hadde ikke på lager men cdon reddet dagen. Storkoser meg med det, Barbarian og Demon Hunter til over 30+ foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...