Gå til innhold

Moon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ganske bra ut i liten størrelse, men du har nok "knust" bildet med altfor hard etterbehandling. (Kanskje du skulle legge ut en rett-fra-kamera-versjon?)

 

Er dette en "rett fra kamera konkurranse"?

 

På dette bilde valgte jeg å kjøre en noe aggressiv støyfjerning og har dermed fjernet en del detaljer som pga. oppløsningen likevel ikke bidro til å gjøre bilde bedre. (Dette var min egen vurdering da jeg redigerte/framkalte bildet.). Mulig det ble litt mye, men knust? (Skjønner jo hva du mener) :)

 

Målet var at bilde skulle se bra ut........... Takk for tilbakemelding og ha en fortsatt fin dag. ;-)

Endret av Thor'en
Lenke til kommentar

Syns bildet er helt ok. Noe softere etterbehandlet i V2. Tok en kikk på noen bilder Thor`en har lagt ut her og vil si bildene hans er skarpe og flotte.

Det å oppskarpe bilder er en del av prosessen med foto etter min mening. Selvfølgelig kan man dra litt for hart i spakene slik at det "glitrer" i kantene på detaljene men kan ikke se noe galt med dette månebildet etter min vurdering. Jeg er jo heller ingen expert på dette området, kun selvlært.

 

Kansje Slettemann og Bralte kan utdype nærmere i detalj hva som er galt med etterbehandlingen?

Mulig dere ser noe som vi andre ikke ser da dere sikkert har drevet med foto og redigering lenger enn

meg (ca 3 mnd)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...