Gå til innhold

Bytte Android-telefon, hvordan migrere?


Barnum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har valgt å bruke din Google-konto til å håndtere kontakter, epost og kalender, vil dette automatisk bli lastet ned på den nye mobilen når du logger på med samme konto.

 

Programmer du har (kjøpt og) installert vil dukke opp i egen liste i Play-appen. Ønsker du i tillegg og flytte over programdata og meldinger (SMS), anbefales appen Helium (krever tilkobling til en datamaskin).

 

Har du bilder og musikk på et minnekort kan dette flyttes over hvis den nye mobilen støtter dette. Hvis ikke kan du enkelt bruke en datamaskin til dette da Android-mobiler dukker opp som en diskstasjon.

 

Noen mobiler (f.eks. HTC) har egne apper som kan flytte over informasjonen fra den gamle via Bluetooth.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg byttet fra HTC Sensation til One i April. Når man startet One så spurte den jo som alle andre telefoner om Land, språk, gmail-adresse osv. Skrev inn gmail adressen.. Da spurte den meg om jeg ville overføre shit fra min HTC Sensation. Alt gikk helt automatisk, den lastet automatisk ned appen på HTC Sensationen min, selvom jeg bare brukte ONE, osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...