Gå til innhold

Creating characters online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan begynne med å fortelle spesifikt hva du ikke klarer å finne ut av.

Er en klessdesigner som trenger å få utviklet en webside med 3d avatar som kan endre størrelse og kle på seg. Skal kjøpe Accumark pattern design og V-stich, så dataen blir konstruert fra disse softwarene. Har ingen annelse på resterende ergo trenger jeg noen som er super utvikler til å hjelpe meg =0)

Lenke til kommentar

Du ber oss gjøre en jobb som er verdt mange tusen kroner ?

Nei =0), den jobben som gjøres blir betalt.

Dette er et innovasjons prosjekt, som skal være verdiskapende innen kunnskap, opplevelse osv.

Har prøvd å skaffe info om hvem som kan levere denne utviklingen, men har ikke lykkes med det.

Derfor søker jeg hjelp hos dere fagkyndige =0)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette kan bli ganske omfattende ja! Du kan vise .obj filer med WebGL ved hjelp av Three.js.

http://stemkoski.github.io/Three.js/Model.html

 

Jeg har modellert i 3D i mange år og forstår konseptet fullt ut, men ikke lekt så mye med WebGL/Three.js enda. Det som er det største problemet jeg kan tenke meg er å få det til å fungere sømløst over alle enheter.

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Min forståelse av dette er ikke så meget, men jeg hadde sett for meg at alle delene lages / sys sammen som en prototyp av alle mulige kombinasjoner og lagres. Med V-stich får man sette sammen off-line 3D. Trenger virkelig noen som kan ta dette data oppdraget, men klarer ikke å finne noen som kan =0/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...