Gå til innhold

Hjelp til prising, Salg av 'Gamer PC' 2600k 680gtx 16gb


Anbefalte innlegg

Heisann, er på jakt etter hjelp til prising av min 'Spill pc' ettersom jeg bytter den ut med ny hardware innen kort tid ( dobble xeon'er ;])

 

Følgende spesifikasjoner:

 

 

  • Lagring
  • Corsair GT 240GB SSD
  • To Western Digital Green 2TB

 

  • Kjøling
  • CPU- Noctua NH-D14, stock viftene er byttet ut med Bitfenix Spectre pro med rød LED ( bling bling ya'll ).
  • Kabinett: Alle vifter er byttet ut med Bitfenix vifter, front 200mm er nå en 200mm Bitfenix Spectre pro Rød LED, to 140mm bitfenix spectre pro 140mm i top, og en 120mm spectre pro i bakkant av kabinettet.
  • Alle viftene er tilkoblet en viftekontroll av typen Scythe Kaze Server 5.25"

Har aldri overklokket den noe spesielt, utenom i fasen når jeg fikk den for og eksprimentere og se hvor høyt jeg klarte klemme 2600k'en, alltid blitt tatt vare på og stått i nesten støvfritt miljø og har blitt rengjordt for støv og andre lumskheter rundt en gang i måneden.

 

Har og alt av orginal esker, kvitteringer osv tilgjengelig.

 

Så kommer det store spørsmålet, hvor mye kroner kan jeg forvente og få for dette? Ser helst for meg og selge den uten disker, men hvis det drar prisen ned for mye får de bare stå i.

 

Tør ikke tenke på hvor mye den har kostet meg iløpet av årene, så håper jo og få igjen litt og at noen andre kan sette pris på futtet den har og gi :)

 

Setter pris på tilbakemelding, både positive og negative.

 

Takk

 

-Kim

Endret av Nif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7k, men du mister sikkert noen interesserte også da siden de må ordne disker.

 

Ta det på skjønn, er ikke noen nøyaktig fasit her

 

Det er nok sant.

Regner med jeg ender opp med og beholde SSD'en uansett, men kan hende jeg lar WD diskene stå igjen. Enda litt usikker så får ta det med en klype salt.

 

Takk for svar :}

Lenke til kommentar

Jeg tror du kan få mye mer for den..

 

Solgte nylig her en i7-2700k, med 670 stock og 16 gb ram. Også 120gb ss og 2tb lagring. Denne fikk jeg solgt for 8500, så tror du kan få nærmere 10000 for denne pcen hvis du er flink til å selge og ikke lar deg så lett prute ned :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...