Gå til innhold

Telefon med god batteritid, ikke Windows phone


Oskov

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

For litt siden fornyet jeg mitt abonnement ved å kjøpe en Nokia Lumia 620 for ei krone hos Telenor (siden min kjære Samsung Omnia W takket for seg). Jeg tenkte som så at det sikkert ikke var så stor forskjell på de to, og Nokia er jo en stor aktør osv osv. Men jeg mistrives med Nokia Lumia 620, synes kvaliteten er dårligere: batteriet varer mye kortere (etter full-lading varer det rundt 15 timer, og jeg bruker kun mobilen til sms, tlf og ørlitt nett ala sjekke yr.no osv. ), svartfarven var mye "dypere" på Samsungen, og den føltes mindre plastikk enn Nokiaen.

 

Kort og godt; jeg ser etter et alternativ til max 3000 kr., men vil ikke ha Windows phone denne gangen. Har snust på Samsung Galaxy III, men vil spørre her inne så jeg ikke får enda en tlf med elendig batteritid.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, mange ganger siden jeg lader om natten som oftest og ikke om dagen. Og den lader seg ut såpass fort at den ofte har vært helt utladet når jeg setter den på lading. Men kanskje jeg bare har hatt uflaks, siden den holder så lenge hos dere? Hmm...

Lenke til kommentar

Ja, mange ganger siden jeg lader om natten som oftest og ikke om dagen. Og den lader seg ut såpass fort at den ofte har vært helt utladet når jeg setter den på lading. Men kanskje jeg bare har hatt uflaks, siden den holder så lenge hos dere? Hmm...

 

Hvis den holder så kort ved vanlig bruk ville jeg absolutt dratt tilbake hvor jeg kjøpte den. Må være noe galt med den da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...