Gå til innhold

PCen har plutselig blitt skikkelig treig!


JuC1y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri opplevd det slikt før.

 

Hvordan kan jeg sjekke hvilke programmer som kjører? Og hvordan vet jeg at den kan skrus av? Er ikke noe særlig flink med PCer. Det er en bærbar PC.

 

Jeg har prøvd og skru av og på, men det hjalp ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd det slikt før.

 

Hvordan kan jeg sjekke hvilke programmer som kjører? Og hvordan vet jeg at den kan skrus av? Er ikke noe særlig flink med PCer. Det er en bærbar PC.

 

Jeg har prøvd og skru av og på, men det hjalp ikke noe særlig.

 

Høyreklikk startlinjen (streken nederst på skjermen), og start oppgavebehandling. Da kommer du inn på ein tab der du ser alle programmene som kjører på Prosseser :)

Vist du har mangen programmer som starter opp når du starter pcen så vil pcen starte tregere.

Lenke til kommentar

Spør fordi jeg ikke har peiling, men hva anser du som alvorlig mye prosessorkapasitet?

Kommer an på hvor mye dritt du har som starter opp automatisk etter oppstart. Kommer an på maskin og oppsett. Min maskin ligger nå mellom 1 og 6% med 7 faner chrome kjørende. Hvis du ligger på 50-100% så vet du at noe er feil.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor mye dritt du har som starter opp automatisk etter oppstart. Kommer an på maskin og oppsett. Min maskin ligger nå mellom 1 og 6% med 7 faner chrome kjørende. Hvis du ligger på 50-100% så vet du at noe er feil.

 

Ok, takk for svar. :wee: Forresten, hva er fysisk minne?

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...