Gå til innhold

League of Legends Spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt tips jeg har spilt en del med fiora når hun var free week og jeg har 4568 ip men en venn sier at Xin er bedre så jeg lurer på om jeg skal kjøpe xin og tjene opp til fiora eller tjene rett opp til fiora. problemet er at jeg har ingen brae champions og spille med unntatt garen men han bruker vennen min ofte :( Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg trenger litt tips jeg har spilt en del med fiora når hun var free week og jeg har 4568 ip men en venn sier at Xin er bedre så jeg lurer på om jeg skal kjøpe xin og tjene opp til fiora eller tjene rett opp til fiora. problemet er at jeg har ingen brae champions og spille med unntatt garen men han bruker vennen min ofte :( Hva hadde dere gjort?

 

Spar til den du liker best, slik eg ser på det er det ingen dårlige champs i lol, men dårlige spillere. Selv om Heimdinger e litt crapy/var crapy :p

 

ville ikkje sagt at Xin er bedre, med mindre du skal jungle :D

 

Fiora er nok best top :D

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg nesten må si meg enig med Mr.Øyvind hva Jax angår...jeg har prøvd ham bare en gang denne uken (ARAM), da han er F2P nå, men han minner meg veldig mye om Irelia som er min top main-champ.

Begge er veldig like når det kommer til abilities (begge har bla.a. jump og stun) - eneste er at Jax er AP, mens Irelia er AD...ellers er begge AS/Lifesteal.

 

Og når Jax koster bare 1350 IP, mens Irelia koster 4800 IP, så burde det være en no-brainer.

Note: jeg har Fiora...og jeg får ikke til det samme med henne som med Irelia top-lane, uansett hvor mye jeg prøver. Vakker ulti, men det er det IMHO. :/

 

http://leagueoflegen...of_Legends_Wiki

 

 

Han var veldig mye bedre enn veldig mangen champs, han har mistet mye av makten sin siden season 2 :p

 

Høres veldig ut som det samme som nye AD Yi. :wee:

Og enten det er AD eller AP Yi, så liker jeg fortsatt ikke å møte ham. :/

 

 

Edit:

@ Jonathan:D Hold også ett øye med Riven - hun skal gå ned en pris-Tier når Lucien kommer ut (og går dermed ned til 4800 IP): hun har damage, stun, shield...jeg skal ihvertfall unlocke henne snarest etter at prisen er gått ned. :)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...