Gå til innhold

Beholde dual-screen, kjøpe 1x27" eller kjøpe 1x29" ultrawidescreen?


Anbefalte innlegg

 

Herlig med 29" skjerm

Kan anbefale Dell ultrasharp u2913wm på det varmeste. kjempegod skjerm. spilt Battlefield nå, og den er 100 ganger mer allright å se på + opplevelse generelt enn en 24" benq LED Jeg har også.

 

http://www.netonnet.no/art/data/skjerm/skjerm-27-tom-og-storre/dell-ultrasharpu2913wm/187378.5474/

 

Jeg har 1x 24" og 2x 22" fra før, men bytter ut 22" skjermene nå.

Men føler du at du får utnyttet plassen noe særlig annet enn i de spillene som støtter det? Og fungerer det greit å spille spill som ikke støtter oppløsningen med sorte kanter? Har fundert på å bytte ut mine to skjermer med en slik. Alternativet er 2x u2713hm, men det blir jo ganske mye dyrere, tar mer plass og krever _mye_ mer av skjermkort.

 

jeg registrerer at noen spill ikke fungerer med 2560x1080, men har fått løst noen floker ved å tweake litt.

f.eks Assassins creed 4 fungerte ikke med 2560x1080 oppløsningen etter en update fra ubisoft, måtte legge tilbake en endre .exe fil. Nå er det faktisk ikke så mange andre spill jeg sliter med dette problemet.

Vi får håpe at fremtidlige patcher til spill støtter 21:9 formatet. Liker skjermen meget godt til spill/jobb/koding, men som alt annet spiller personlige preferanser en stor rolle på hvordan er skjerm bør være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe at fremtidlige patcher til spill støtter 21:9 formatet. Liker skjermen meget godt til spill/jobb/koding, men som alt annet spiller personlige preferanser en stor rolle på hvordan er skjerm bør være.

 

:)

Bestilte meg samme skjerm igår.

 

Satser på at jeg også blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...