Gå til innhold

lunde fra runde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var fint! Litt uskarpt ved forstørrelse, men med den fartsfølelsen er ikke det så nøye. Syns jeg. Får veldig følelsen av glidelinjen inn i bildet.

Skrevet (endret)

Artig action bilde av Lunde fra Runde. Den hvite flekken/stenen bak / midt i høyre side av bildet stjeler litt oppermerksomhet, men en flott komp synes jeg. Veldig frodig her ser jeg siden Jentungene var her i begynnelsen av Mai :)

Endret av Jentungen2
Skrevet

Syns du har gjort en bra jobb men å fakke denne fuglen med lukkertid på "bare" 1/320 sek og f/4,5 med tanke på skarpheten.

Mulig jeg er litt i overkant opphenkt i skarphet på naturbilder.

 

Når på året tok du bildet?

 

 

Skrevet

Syns du har gjort en bra jobb med å fakke denne fuglen med lukkertid på "bare" 1/320 sek og f/4,5 med tanke på skarpheten.Mulig jeg er litt i overkant opphenkt i skarphet på naturbilder.Når på året tok du bildet?

 

 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...