Spernes Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Dette var fint! Litt uskarpt ved forstørrelse, men med den fartsfølelsen er ikke det så nøye. Syns jeg. Får veldig følelsen av glidelinjen inn i bildet.
smort1 Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Tøft bilde av denne underskjønne skapningen! Artig å se den i full fart!
Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 (endret) Artig action bilde av Lunde fra Runde. Den hvite flekken/stenen bak / midt i høyre side av bildet stjeler litt oppermerksomhet, men en flott komp synes jeg. Veldig frodig her ser jeg siden Jentungene var her i begynnelsen av Mai Endret 8. august 2013 av Jentungen2
eriknor Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Herlig positur og et bilde befriende mangel på bakgrunnsforstyrrelser (jo,jo, de hvite flekkene kan nok fjernes)
susorten Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Takk for fine komentarer fint å ha noen flerre auger som ser ,for eg hadde ikkje lagt merke t den kvite steinen
larsen_1 Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Syns du har gjort en bra jobb men å fakke denne fuglen med lukkertid på "bare" 1/320 sek og f/4,5 med tanke på skarpheten. Mulig jeg er litt i overkant opphenkt i skarphet på naturbilder. Når på året tok du bildet?
larsen_1 Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Syns du har gjort en bra jobb med å fakke denne fuglen med lukkertid på "bare" 1/320 sek og f/4,5 med tanke på skarpheten.Mulig jeg er litt i overkant opphenkt i skarphet på naturbilder.Når på året tok du bildet?
susorten Skrevet 11. august 2013 Forfatter Skrevet 11. august 2013 bildet blei tatt 2012:05:28 13:42:40 tror ikkje du e opphengt i skarphet då e du i alle fall ikkje alaina om det
Anbefalte innlegg