Gå til innhold

[Løst] Uttak av depositum, lat utleier!


Anbefalte innlegg

Har nå prøvd å ta ut depositum fra i fjor 3 ganger, hver gang har jeg snakket med utleier, som sier han skal frigi det, han har også til og med sagt han har frigitt det, noe han åpenbart ikke har gjort ifølge DNB.

 

Så lurer jeg på om det er noen måte å få presset dette gjennom skallen på han og helst uten at det tar flertallige måneder.

Visste allerede at utleieren er lat som f*** da han har flertallige leiligheter, og bruker minst mulig tid på administrering av de.

 

Er det noen triks eller rettslige grep jeg kan ta?

Har ikke noe utelatt leie eller problemer med utleier, nye leietakere har tatt over leiligheten uten problem.

 

Blir frustrert av latskapen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen måte å skynde det litt siden det allerede har gått over en måned?

Har funnet et skjema vi kan levere, men det tar da 5uker som er ganske unødvendig lenge...

 

Spør utleier om hvordan bekreftelsen var levert og om den var levert til en spesifikk person i banken (kundeansvarlig)

Om dere får en dato eller/og navn for når dette var gjort, kan dere kontakte banken på nytt og om de da fortsatt ikke kan finne den, så krever dere at banken skal ta kontakt med utleier for å etterlyse den.

 

Ellers er det bare å mase, men jeg ville uansett levert inn dette skjemaet for oppsigelse..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...