Gå til innhold

[Løst] Tilgang: Bare lokal...


Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har en laptop (Compaq Presario CQ70) som jeg har tatt en systemgjenoppretting på for en venn av meg. Når jeg så prøver å koble meg til nett, får jeg koblet meg opp mot den trådløse routeren fra Telenor, men jeg får ikke tilgang til internett.

 

Når jeg holder musepeker over symbolet for nettverkstilkoblingen, står det:

 

For øyeblikket koblet til:

Uidentifisert... (Mitt-nettverk)

Tilgang: Bare lokal

 

...hvor "Mitt-nettverk" er navnet på mitt trådløse nett.

 

Jeg har ingen brannmurer som kjører, og min egen bærbar, nettbrett og telefon, funker som de skal.

 

Noen som har en ide om hva som kan være problemet? Jeg har selv liten peiling på nettverk, etc.

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger, så på forhånd: Tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som wifi-driverproblem. Prøv å last ned ny driver fra HP eller Windows Update.

 

Takk for svar! Har søkt på HP, men legger jeg inn navnet på laptopen, får jeg opp ørten forskjellige valg. På laptopen står det kun "CQ70" som modellnavn, mens det på HP sine sider står et utall variasjoner av CQ70 XXX...

 

PS! Har sjekket fremsiden, baksiden og under batteri.

 

Windows update har jeg ikke tenkt på. Får prøve å koble til med kabel og håpe det går bedre... :-)

Endret av edorf67
Lenke til kommentar

Prøvd å kjørt en feilsøking i Windows? Folk sier det er helt elendig, men har flere ganger opplevd at det har løst nettverksproblemer.

 

Takk for svar! Har samme erfaring som deg, men denne gangen gikk det ikke, dessverre. Har prøvd 3 ganger...

Endret av edorf67
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...