Gå til innhold

[Løst] Kjøp av rimelig spill-pc 6000-7000kr av frk. uerfaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som folk ofte sier, kjøp det beste panelet du har råd til og bruk heller noen bokser eller lignende for å heve skjermen om den mangler høydejusterbart feste. Ikke legg deg så mye borti hvilke merker som er hva, men hva som gir best bildekvalitet for pengene. Stort sett ville jeg gått for enten Asus eller Samsung, men det er da mine preferanser.

Skrevet

Ok. Men hvilken av skjermene er bedre? Samsung eller Thor?

Jeg vil tro de er rimelig likeverdige. IPS panel gir i utgangspunktet bedre farger enn TN, men dette er ikke sikkert på et så rimelig IPS panel. Men Fujitsu P23T-6 har andre fordeler som størrelse og ergonomi.

Skrevet

Nå har jeg satt sammen hele handlelista på Dustin Home og trykker straks kjøp. Jeg tok samsung skjermen fordi jeg da får kjøpt alt på et sted.

Trenger jeg noe mer enn det som er satt opp av Omnithunder? Kabler eller noe sånt? Kjedelig å få alt og så måtte bestille noe mer stæsj og vente enda lenger.

Skrevet

Den er grei. Nå har jeg nettopp bestilt hele pakka og må innrømme at jeg gleder meg som en unge til det kommer. Tusen takk for all hjelp. Dere er supre! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...