Gå til innhold

Anbefale kontorskriver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal kjøpe inn en ny skriver til kontoret og ser etter et billig alternativ.

Skriveren brukes av 4-5 personer og brukes stort sett til å skrive ut ordrebekreftelser, plukklister, fakturaer og den slags. Så den bør være kjapp og helst ikke ha strømsparingsfunksjon som bruker tid på å varme opp skriveren.

Fortrekker helst skrivere fra Xerox, HP eller OKI ettersom vi har avtale med de fra før av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Billig" er et relativt begrep og"billigst mulig" i øyeblikket har jo lett for å bli noe annet i lengden.

Vi er fem personer som deler på skriver som virkelig får kjørt seg, og vi har omtrent

http://www8.hp.com/no/no/products/printers/product-detail.html?oid=3815803&jumpid=reg_r1002_nono_c-001_title_r0007#!tab=features

(vår heter 527A, men den ser jeg finnes ikke i Norge). Den er vi (i hvertfall jeg) veldig godt fornøyd med.

• 1 måned senere...
Skrevet

Antall sider kan variere, alt i fra 10-50 sider. Men den skriveren vi har nå fra Oki får konstant paper jam!

Ja, farge og dupleks-funksjon. Vi har en større skriver til litt større jobber, så denne jeg spør etter her skal brukes til å skrive ut diverse manualer, skjemaer, ordre, plukklister etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...